2020. május 7., csütörtök

Legközelebb jövőre láthatunk ilyent....






Nem tudom, mi vonz a teliholdhoz.
Kerek fényes labda,
távcső nélkül mintáját se látom,
csak világít, csak lebeg, csak sugárzik,
mint egy  üveggömb a karácsonyfa ágon.
Valami puha sötét veszi körül,
mintha bársonykendőben ringatná valaki,
görgeti keletről nyugatra,
nesztelenül az éjben.

És én csak nézem…nézem….


Ez az alábbi pedig egy olyan kép, amibe én "belelátok" valamit. Kíváncsi lennék, megmozdítja-e másvalakinek is a fantáziáját ? 
S ha igen, ki, mit lát ? 




Ha valaki kíváncsi rá, itt az én megfejtés-képem  😊 





Nos, kedves játszótársaim, tegnapelőtt este itt állt a Hold:



😊


11 megjegyzés:

  1. Homályosan, de én Popeyet a tengerészt látom benne. Még a pipájából a szára is a szájában.

    VálaszTörlés
  2. Olyankor veszem észre hogy telihold van mikor rosszul alszom éber vagyok olyankor.A második képet nézve nekem is az előbbi kommenthez hasonló kép rajzolódik ki inkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha van, hogy én is nyugtalanabbul alszom holdtöltekor.Érti a csoda ezt.....

      Törlés
  3. Én ezt: http://kepkezelo.com/images/wfqi4bkg7ctzqawfxznl.jpg

    meg ezt: http://kepkezelo.com/images/zqojpfp89c79zqdmpyj2.jpg - bocsi, de két fülecskét láttam a Hold tetején :)

    :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az első az egy szép lombos fa :)

      Törlés
    2. Nagyon jó mindkettő - de a cicás a legaranyosabb. Jobb, mint a fák alkotta "emberfej"...

      Törlés
  4. Ügyesen körbe rajzoltad, amit látni vélsz! Én is Popeyet fedeztem fel elsőre és ha nagyon akarom, akkor egy tátott szájú halat, aminek a Hold a szeme. Vele szemben - szintén világos színnel - egy éppen guggolásba induló, tarkóját fogó, tátott szájú alak (kicsit nagy a feje)...:D Na,jó... bocs, én túlzottan belelátós vagyok!:))) Egyébként imádom az ilyen játékokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper ! Minél többet nézem, annál inkább látok én is ezt meg azt....

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Nagyon jó ! A bozontos-szakállas alak lehet ő is....

      Törlés