2022. június 3., péntek

A tegnapi folytatása…

....szerencsére (remélem és egyelőre ) nem nálunk:
https://bahir.hu/2022/06/03/extrem-jegeso-zudult-deli-szomszedainkra

Horvátország és az én drága Szlovéniám kapott most „figyelmeztetőt”. És akkor most mondja valaki, hogy „minden rendben”. Semmi, de semmi nincs rendben, nem csak az, hogy a szemétből készült parizert se tudja a szegény ember lassan megvenni…
Igaz, a szegény emberek valószínű nem használnak Internetet se, mert nem látom, hogy bárki is nagyon panaszkodna az egekbe törő árak miatt. Tegnap a L-ben is púpozott kocsikkal jött ki a vásárlók zöme…
Sűrűsödnek a viharfelhők - a szó mindenféle értelmében....

Valahol Horvátországban 2022.06.02-án este
Kép:https://www.facebook.com/Meteobalkans


2022.06.03. Citromsárga figyelmeztetés ma éjfélig zivatarra felhőszakadásra


Még egy kis ízelítő:




Ha nem mossa el a víz a házamat, majd holnap megírom, mi volt a helyzet nálunk...


4 megjegyzés:

  1. Csak azt tudom mondani hogy ne gondoljál a rosszra, a többit majd meglátjuk! Az idő nagyon kiszámíthatatlan akár a bolti árak egyik nap veszek valamit de lehet hogy másnap már nem annyiba kerül sajnos! Annyira nincs értéke a pénznek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos tényleg nincs más választás, mint megpróbálni túllépni bizonyos dolgokon... de annyira elegem van ebből ! Nehéz volt az életem eleje, hát feltétlenül nehéz kell legyen a vége is ??? És tehetek én róla ? (Becs szó, én voltam szavazni....)

      Törlés
  2. Igazából nincs értelme panaszkodni. A birka tömeg megszavazta az ország vezetőit négy évre, most szépen elszenvedjük ezt az egészet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De legalább csak a birka szenvedne !!!! Ám sajnos szenvedek én is. Amúgy meg igazad van, az én panaszom (is) pusztába kiáltott szó....

      Törlés