2022. június 7., kedd

Ma vásárolni voltam, meg orvosnál

 ...és hazatérve se, sőt még most, órákkal a vásárlás után se tudok egészen magamhoz térni.

Három mai tétel, ami elállította bennem a lélegzetet:

1. Egyszerű udvari söprű ára :  2685.- Ft


2. Széntabletta:  2535.- Ft


3. De a csúcs a mai napon az ortopéd orvosnál történt látogatásom volt. Becsület szavamra, az egész nem tartott öt percig, a cipőmet sem kellett levetnem. Ezt a "zárójelentést" kaptam:

Ha rákattintasz a képre nagyobb méretben láthatod.

Ha nem tudod a képet kinagyítani, a lényeg az, hogy legalább fél órányi "vizsgálatot" végzett rajtam a doki a papír szerint. (Nyilván ennyi is van "elszámolva" a TB-felé.) De újra mondom, le se kellett vetnem a cipőmet és perceken belül újra a rendelőintézet folyosóján voltam. 
Nos, ez van, vagyis ez volt ma. Élég is volt ennyi....


Igen, Magyarország jobban teljesít....Rohamléptekkel megyünk lefelé a lejtőn. Nem is merek az év végére gondolni...Javaslom idén maradjon el a karácsony !


Most találtam egy kis kiegészítést fenti témámhoz, érdemes elolvasni: https://www.penzcentrum.hu/egeszseg/20220607/rengeteg-embert-betegithet-meg-a-kegyetlen-dragulas-a-szaguldo-inflacio-itt-is-oriasi-kart-okoz-1125500


6 megjegyzés:

  1. Ez még csak a kezdet, a fegyverekre költött milliárdokat meg kell fizetni valamilyen formában a világnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szomorú - de bizony nagyonis hihető. Én nem tudom, "az ember" mikor lesz már végre igazán értelmes felnőtt ?

      Törlés
  2. A pénz az úr, kizárólag csak az... (egy kavics)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És akinek nincs, az tűnjön el....
      Elgondolkodom néha, van-e és ha igen, mit csinál mindeközben a Jóisten ?
      (Örülök, hogy jelentkeztél :-) )

      Törlés
    2. Moldovánál írtam...

      Törlés
    3. Olvastam. És igaz minden szó... Tényleg nem tudom, meddig érdemes/kell/lehet folytatni....

      Törlés