2022. június 8., szerda

Ne legyen rá szükséged....

.... de ha mégis, készülj rá, hogy jelenleg hiánycikk. Mindkettő...Városom egészségboltjait végigtelefonáltam sehol sem kapható és ígérni se tudtak semmit...






Az egy más kérdés, hogy az Interneten, használtan be lehetett szerezni - de akinek nincs internete ? Vagy ha elkel majd az a 6-8 db. amit hirdetnek, akkor hogyan tovább ?

Napról napra jobban elkeseredem és tényleg kezdem nem érteni a világot - vagyis ez alatt a hazámat értem.....Ugyanis tegnap még egy eü-s ismerősöm elmagyarázta, hogy miért is olyan az ortopédiai leletem amilyen. Nincs kedvem belemenni a témába, mert még itt leszek rosszul az undortól a számítógépem mellett.

Remélem tudjátok, hogy azért Magyarország jobban teljesít...
(Csak tudnám kinél/minél ? Burundinál ?)

8 megjegyzés:

  1. Mindkét csípőmbe protézis van már jó pár éve de kontrollra csak nagyon nagy baj esetén mennék mert fenti és az előző bejegyzésed okán! Mangó, járókeret , járóbot elraktározva /bár járóbottal közlekedek/ féltve őrzöm ezután a kincseket. Már rég rájöttem hogy csak beteg ne legyen az ember mert ha magán nem tud segíteni akkor nagy bajba kerül sajnos, hiába szónokolják hogy dübörög a gazdaság, jobban teljesít..... Hol és Ki? mert mi nem ezt érezzeük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott "dübörög" Éva, ahol van rá pénz. De ez nem mifelénk van...
      És igen, most könnyebb meghalni, mint meggyógyulni.

      Törlés
    2. Erős felindulásomba ahogy írtam utólag vettem észre a hibákat amiket írtam /mankó és érezzük/ bocsi .

      Törlés
    3. Ugyan Éva, mindenki tudta/ja mit akartál mondani...Nagyobb bajod sose legyen !

      Törlés
  2. "Szerencsés" vagyok, én már pár éve bottal járok, igaz a vége nem három lábú, de akkor még volt olyan is. A szék is megvolt (Apókámnak kellett), aztán szomorúan alakultak a dolgok és elajándékoztam valakinek. Azóta vettem magamnak másikat, de mivel nincs már kád, zuhanyozóba valót. Erre még nincs szükségem, de ki tudja, hogy mit hoz az élet és akkor legalább már nem kell keresgélni. Ahogy olvasom, jól tettem.
    Bár Neked se lenne szükséged ilyesmikre!
    Burundi... ez jó, van benne valami, ahogy Rajkin mondaná.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hála az Istennek ezeket a dolgokat (egyelőre) nem magamnak vettem...Nem bánnám, ha sosem lenne rájuk szükségem.

      Törlés
    2. Megnyugtattál és kívánom, ne is legyen a jövőben sem szükséged ezekre a holmikra!

      Törlés
    3. :-) Legyen igazad !...Senkinek se, magamnak se kívánom a kiszolgáltatottság helyzetét.

      Törlés