2022. június 6., hétfő

Hajnali felhőjáték

Két napig ügyeletes voltam a szomszédasszonyomhoz (koldulni) járó cicák etetése miatt. Nem is aludtam valami jól, már 3-kor fent voltam, de tudtam, a macskák öt - fél hat felé jönnek. Nem csalódtam, tényleg... (Róluk nem készült kép...) 

De ami nem sokkal ezután az égen lejátszódott, az valami csoda volt. Tudom és sajnálom - de nem tudok jobb, szebb képeket mutatni - mert abból ami fölöttem átvonult, hiába próbáltam részleteket megörökíteni - látom, sehol sincsenek a képek a látottakhoz viszonyítva. Valami fantasztikus felhők száguldottak erre felénk ma hajnalban - eső ugyan nem esett, de a kelő nap lángoló vöröse kelet felől megvilágította ezeknek a felhőknek egy részét. És ez is olyan érdekes volt, hiszen a rózsaszínű és a szürke fotók csak pár perc különbséggel készültek: a színes felhők északon, keleten, a szürkék délen vonultak. Valahol biztos eső is esett belőlük....

Én az ilyesmit ajándéknak tekintem. Nos, a mai megvolt.

A keleti ég-kép

Ez a csúcsfotóm. Látod a vihar-rémet ??? Ott repül....

Aztán a nagy sietségtől szétesett (mármint a vihar-rém...)

DK-felé fordulva kevesebb lett a vörös szín

...még kevesebb....

...majd "feloldódott" a selymes szürkében...

A déli égbolton a képen láthatónál szebb, érdekesebb fátyolszerű szürke felhők száguldoztak...

Úgy sajnálom, hogy nem tudom megmutatni milyen is volt valóban....

Milyen kár, hogy nem tudok fényképezni és nincs jó fényképezőm. Szerencsére a szemem még jó és kellőképp értékelni tudom az efféle ajándékot...


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép fotókat készítettél miért vagy ennyire kritikus magaddal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Éva, arra gondolok fényképezgetés közben, hogy ha ezzel komolyabban foglalkoztam volna, tán többet tudnék - de csak hobbi gyanánt űztem mindig is. Drága fényképezőre meg sose telt, habár amit egyszer kaptam, azt nem is tudtam se megszokni, se megszeretni....
      Végülis most már mindegy, minden jó úgy, ahogy van. Én is a gépem is :.-)
      Csak néha álmodozom. (aztán felébredek.)

      Törlés
  2. Ez egy költemény képekben elbeszélve!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem az "égi dolgokat" legyen szó felhőkről, csillagokról...Kár, hogy a csillagokat aztán végképp nem tudom fényképezni - viszont olvasok róluk szorgalmasan.

      Törlés
  3. Fantasztikus fotók! (egy kavics)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ! A látvány volt igazán csodás - és örülök, mert egy ilyen eseménysorozat "elkapása" véletlen szerencse dolga.

      Törlés