2022. augusztus 8., hétfő

Zene meg paradicsom

Van nekem "rossz napokra félretett" néhány kedvenc videóm - és mivel a nemrégiben közreadott tetszett néhány olvasómnak - akkor mutatok még ilyent. Biztos élvezetesebb, mint az örökös idegesítő nyavalygásaim a jövőt illetően...

Ez a videó tulajdonképpen egy sorozat része, már többször szerepelt nálam Tim Jannis. Akár egész nap hallgatható....



Ja és a végére jöjjön még egy pozitív hír - ebben a döglesztő melegben befőztem a paradicsomot !!!






6 megjegyzés:

  1. A zene kellemes, te meg ügyes vagy :) (GErzsó)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ! :-) A paradicsomnak kifejezetten örülök, a zenét meg szeretem..

      Törlés
  2. Kellemes a zene, ügyes vagy hogy már paradicsomot tudtál befőzni. A napokban morogtam éppen hogy általában augusztus az a hónap mikor lecsót elraktam eddig, de most mifelénk a paradicsom nem éppen olyan árban mutatkozik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egészen véletlenül, ismerősöm ismerősén keresztül nagyon kedvezményes áron jutottam hozzá. Azért "csaptam le rá"...

      Törlés
  3. Én is csak azt tudom mondani, hogy nagyon kellemes a zene, a paradicsomjaid pedig szépen sorakoznak! Milyen jó lesz majd kibontani őket szűkösebb napokon 😊.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában azt érzem, hogy az efféle zene mintha kissé megnyugtatna... Rám fér..A paradicsomhoz meg szerencse folytán jutottam - aminek nagyon örültem. KI kell használni minden ilyesféle alkalmat.


      Törlés