2022. augusztus 16., kedd

Pár perc boldogság - kis csalással....


Az Internet és a Power point együtt nagyon jó játék...Na meg természetesen kellenek hozzá a fényképek, amit fényképezőgéppel csináltál...X évvel ezelőtt...

Ugyanis találtam egy képet a FB-n, ezt:

Ahogy megláttam, azonnal az uskovnivcai turistaház-beli szobám ablaka jutott eszembe: 

Az x-szel jelölt volt a szobám ablaka 

és abból az ablakból a kilátás...



Nos, összehoztam a dolgokat, ez lett belőle. És majdnem olyan volt, mintha most ott ültem volna egy kis ideig abban a szobában ahol - azt hiszem - életem boldog napjainak egyikét töltöttem...

Mintha nem is velem történt volna...Pár nap híján 34 éve lesz. Hihetetlen..... 

Pedig tényleg ott voltam.... még ha néha mesének is tűnik az egész....


4 megjegyzés:

  1. De jó ez az ablakkal való összehozott kép 😊, nagyon hangulatos lett. Ahol ekkor voltál, az a szlovén útazás, amikor arra a nagy és veszélyes hegyre mentél fel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, akkor aludtam először ebben a turistaházban - aztán utána még kilencszer....bár a Triglavra csak egyszer mentem fel, de a szállás a szívemhez nőtt.....

      Törlés
  2. Nagyon szép képet szerkesztettél, csodás a kilátás. Nem is csodálom hogy nosztalgiával gondolsz erre a szép helyre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban életem legszebb élményei kapcsolódnak ehhez a helyhez. Bár mindenkinek lenne egy ilyen "képe" - vagy emléke....olyan fontosak ezek. Olyan jó visszagondolni rájuk.

      Törlés