2022. augusztus 25., csütörtök

Cukkinis

Ezt a receptet a tévében láttam valami főzős műsorban, ahová véletlenül kapcsoltam - mert nem vagyok rajongója ezeknek a műsoroknak. Igaz, kicsit „feljavítottam”…

Szóval az én adagomhoz egy picurka gyenge-zsenge cukkini kell, amit vékonyan felszeletelünk (alapos mosás után héjastól-mindenestől) és sós vízben gyorsan megpároljuk, majd tojást ráütve, olyan zöldséges-rántotta-féle lesz belőle. Az én pluszom az volt, hogy nem olajra szedtem ki, hanem egy kevéske szalonnacsíkot megpirítottam s arra tettem a cukkini csíkokat - ami állítom nem rontott az ízén ! Evés közben kipróbáltam, a kovászos ubi megy hozzá. 


6 megjegyzés:

  1. Micsoda újdonság, finom lehetett, és nagyon jól néz ki! A szalonna biztos sokat dobott rajta 😊. Szalonnát én is mindig teszek a rántottákba, nyáron pedig mi is kovászos uborkát szoktunk enni hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha a gyors elhatározás, a rögtönzés is hozhat jó eredményt - már legalábbis ha jó alapanyagokat "dob össze" az ember.....

      Törlés
  2. Hát, közben meg Magyarországon, 2022. augusztusában "eltévedt" egy vonat, a Miskolc-Fonyód (Ezüstpart expressz) útvonalon. Ezek után, azt hiszem, én is inkább a Bernina Express-hez csatlakoznék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövök veled - valójában az útvonala (Svájcon belül) mindegy is, maga a vonat az, amibe én szerelmes vagyok....

      Törlés
  3. Nagyon guszta és gondolom finom lehetett a szalonna biztos feldobta kicsit. Váljon egészségedre ! A macid nagyon figyel:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha ezt-azt megbolondítok egy kis pirított szalonnával - szinte hihetetlen, hogy mennyit tud javítani egy -egy ételen. Macikák sok helyen figyelnek engem a lakásban :-)

      Törlés