2024. március 18., hétfő

Hétfő reggel

Ma azt hallottam ismét a tévémben, hogy Németországban fontolgatják a kötelező sorkatonaság visszaállítását, most már a nőkre is kiterjesztve. (Tudom, hogy erről már írtam, amikor először hallottam és megdöbbentett, de nem fér valahogy ez a dolog a fejembe.  Mint egy rusnya féreg, ami rágja-rágja, aztán lassan tönkreteszi a hatalmas fákat....) Ez a hír/téma az én agyamban azonnal beindítja a vészjelzést, és elkezdek félni. Nem is annyira magam, mint a "gyerekek", meg az ő gyerekeik miatt.... 

Nincs kedvem a világ dolgait tovább elemezgetni,  hát kerestem valami kedves, pár perces videót, és ezzel a mai feladatomat elintézettnek tekintem.

Talán szívesen megnézi más is. Semmi mondanivalója nincs, hacsak az nem, hogy a világ csak-azért  is szép, még ha sokan el is akarják rondítani....


4 megjegyzés:

  1. Tegnap ahogy olvastam bejegyzésedet egyből a három fiú unokám jutott az eszembe. Régen is volt katonaság de akkor nem hoztuk annyira össze ezzel a borzalmakkal amit manapság hallunk ! Felüdülés volt nézni a kis állatkákat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy hiába próbálsz menekülni, a vész mégiscsak utolér, ha az őrültek vannak hatalmon...és azok vannak....

      Törlés
  2. Döbbenetes hogy mik vannak, hova tartunk...
    De az állatok aranyosak, kedvesek, cuki falat mind 😊😊... nagyon ügyesek ezek a fotósok, hogy ilyen pillanatokat meg tudnak örökíteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erőszakkal kell kimenekíteni magamat a negatív hírek hálójából...csak az a baj, hogy ez nem igazi megoldás...csak önáltatás....de nincs jobb ötletem.

      Törlés