2024. március 23., szombat

Meglepetés vacsorára


Néha karácsonyt játszom a cicáimnak...Veszek egy-egy csomag olcsóbb felvágottat és azzal kényeztetem őket. (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy egyik másik ilyen felvágott olcsóbb, mint a zacskós, vagy dobozos macskakaja...)

Szóval vettem egy csomag....felvágottat, és ma estefelé gondoltam, legyen ünnepi a vacsora, hát ezt felkockázva tettem a tányérjukba.

És most láss csodát ! A macskák megszagolták és épp csak azt nem mondták: "Ezt edd meg te, mi nem kérjük"...sarkon fordultak és elhagyták az "étkező helyiséget", azaz kimentek a konyhából.  

Döbbenten álltam és első gondolatom az volt, hogy tán büdös volt a felvágott, lejárt a szavatossága. Megszagoltam: nem,  és a fotón látható, hogy a  dátum is passzolt. Aztán arra gondoltam, valami fura íze van talán? Megkentem egy szelet kenyeret "vajjal" és rátettem egy szeletet a felvágottból. Minden o.k. se szaga, se íze nem volt visszataszító, úgy hogy rátettem még egy szeletet a kenyeremre és megettem. Azóta már eltelt jó pár óra - még élek....

Elképzelni nem tudom, hogy mi lehetett a macskák e furcsa viselkedésének az oka. Hacsak az nem, hogy a felvágottnak tűnő valami nem húsból készült. Csigából, csalánból, vagy nem tudom miből - de nem húsból, még akkor se, ha tisztára olyan volt a kinézete....

Nos, ezt csak azért írtam itt most le,hogy bizonyítsam, fogalmunk nincs róla, mivel etetnek bennünket... 

Mi nem tudjuk, de a macskák tudják.


4 megjegyzés:

  1. Ez akkor inkább neked volt meglepetés ! De egyszer már jártál így velük hogy nem ettek meg valamilyen hentesárut. De akkor kérdés hogy a cicák eledele miből készülhet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán szeretnék belegondolni, hogy miből készül a cica-eledel....de azt végképp nem tudom felfogni, mi lehetett ebben a vacak felvágottban, ami nem tetszett nekik ? Komolyan mondom, "annyira" azért nem volt rossz....

      Törlés
  2. Érdekes nagyon, valamit biztos éreztek rajta. Én is emlékszem, hogy egyszer már járt így. A macska- és kutyaeledelekbe szerintem még több olyan dolgot is tesznek, amit egyik gazdi sem adna a kedvencének.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van is lelkifurdalásom emiatt....De bevallom "rendes" hússal nem tudom etetni őket. A lekváros-kenyeret meg nem szeretik....

      Törlés