2024. március 4., hétfő

Kertembe is beköszöntött a tavasz

Megkezdtem a munkákat a kertben - és megállapítottam: öregszem....Nem mondhatom, hogy öröm volt e felfedezés, de bizony lassabban mennek a dolgok és hamarabb elfáradok. És akkor amikor a "legmélyén" vagyok az elkeseredésnek, akkor megállok, és valójában hálát mondok, küldve oda fel a felhők fölé, hogy egyáltalán ennyit is meg tudok egyedül csinálni, "mindjárt" 80 évesen... Szóval szép az élet, csak erő kell hozzá....És úgy örülök az idei első kis virágaimnak !!!








Holnap elvetem a magokat és várom a folytatást !!! 

4 megjegyzés:

  1. Szépek a virágaid sok örömöd telhet benne és csak kilépsz az udvarra ! Kellemes kertészkedést kívánok és jó egészséget hogy még nagyon sokáig tudjál gyönyörködni szép kis kertedben !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókívánságokat - eléldegélnék még így, ahogy vagyok pár évig... A kertemet pedig nagyon szeretem, pici, de sok örömöt ad.

      Törlés
  2. Én is kellemes kertészkedést kívánok! Szép lehet a kerted, hamar jött most a tavasz, aztán mi lesz még ezután, azt nem lehet tudni. Csak nehogy elfagyjanak majd a gyümölcsfák...
    Jó érzés lehet a kertedben dolgozgatni, nézegetni a sok virágot, ha melegebb az idő kiülni, amihez nagyon jó erőt kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókívánságot...A kertem annyira aprócska, hogy nem is hiszitek...Csak sok minden van benne (összezsúfolva), de én így is nagyon szeretem és sok örömöm van benne. Kint ülni este lehet/érdemes, mert napközben nagyon meleg, egy részét emiatt le is szoktam "árnyékolni" - mindenféle régi függönyökkel, mert a zárt térben szinte éget a délelőtti nap.Mégis nyáreste szeretem legjobban, innen nézegetem a csillagaimat :-)

      Törlés