2021. szeptember 23., csütörtök

Még egy vonatos videó

Ha már tegnap egy filmet mutattam, akkor a véletlen hozta, de mára is ez jut. Hajnalban megint a "Lost Places" sorozat filmjeit néztem, s egyszer csak mit hallok ? Az, amit látok, az bizony Budapesten van... 'Vasutas' családból származom, őseim, sőt ma élő rokonaim között is van olyan, akinek kapcsolata volt/van a vonatokkal. Nem tudom eljutok-e valaha is ide, de ha nem, akkor ez a film egy picit kárpótol az utazásért...

Már többször gondolkodtam azon, mi is fűzhet engem a vonatokhoz, miért szeretek jobban vonattal utazni, mint busszal. Nem találtam rá választ. Talán az lehet az ok, hogy a vonatban mégiscsak "szabadabban" mozoghat az ember, mint egy zsúfolt (vagy akár üres) buszban.

Mindegy, szeretem a vonatokat, ilyen öregecske formájukban is. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése