2021. szeptember 11., szombat

Kelly Family rajongók figyelem !

A 2007 óta írt blogom - azt hiszem legtöbbet látott és kommentelt - bejegyzése a Kelly Family-ről szól.
https://aranyosfodorka.blogspot.com/2017/11/a-kelly-family.html

Sokan kérdezték tőlem, hol látható a film, ami elindította bennem a vágyat, hogy foglalkozzam a családdal.

Nos, CSODA történt. Pár nappal ezelőtt a youtube-on megjelent ennek az évekkel ezelőtti, egész estét betöltő műsornak egy fontos része, a film a Kelly család életéről. 
Tehát Kelly Family rajongók rajta ! Itt megnézhetitek. Igaz, sajnos német nyelven....

Én nagyon örültem a felfedezésnek.



6 megjegyzés:

  1. Nem ismertem ezt a sorozatot de kíváncsi voltam ez előző bejegyzésedre amit próbáltam megnyitni de sajnos nem sikerült:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, próbáld újra ! Újra betettem a linket, nem tudom, mi lehetett a baj. Nekem most sikerült megnyitni.

      Törlés
  2. Köszi már működik ! Olvasgattam az életükről amit szépen összegyűjtöttél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy élvezettel készítettem az anyagot, szeretem a zenéjüket és érdekesnek tartom az életüket.

      Törlés
  3. Én is megt tudtam nyitni, köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök és remélem találtál benne érdekes részleteket.

      Törlés