2021. szeptember 20., hétfő

Búcsú Máriakéménden 2021. szeptember

Aki olvas, tudja, "némi" vonzódásom van ehhez a helyhez. Gyönyörű idő volt, és mivel búcsú napján még eső sosem esett, bátran nekiindultam a délutánnak - s most is beigazolódott: itt - ha kell - történnek csodák. Ugyanis az eső csak este kezdett el esni...

Bár nem voltak annyian, mint tavaly, de azért a képeken látszik, most is jött elég szép számú hívő/látogató.Mivel Erzsébetre is be akartam menni hazafelé menet, a műsort a mise után nem vártam végig, így arról nincsenek fotóim, de itt további képek láthatók: http://baranyaidombsag.ucoz.hu/news/2021-09-20-1837

Pompás lett volna ez a délután, ha - ostoba módon - nem bosszantom fel magamat valamin, nevezetesen egy nemistudommilyen-jelzőtírjak bunkó alakon, aki - dacára a megszokott és rendelkezésre álló több helyszínű parkolási lehetőségnek, nagy dölyfösen beállt a kálvária stációk közé. Így aztán se a kálváriát, se a kereszteket nem lehetett rendesen és egészben lefényképezni. Én nem értem az ilyen embereket...Nem tudom, honnan szalajtották ezt, és azt se értem, a rendezők miért nem utasították rendre... Na de, valami kis bosszúság a legnagyobb örömbe is mindig belepiszkít. Ebben Kéménd mindig jeleskedik....

Útközben tehénkéket nem láttam, lehet, hogy ma épp szabadnaposak voltak. Erzsébeten meglátogattam a karját tört, balesetes barátnőmet, jól elbeszélgettük az időt. Hazafelé megálltam Erzsébet után is pár kép erejéig, hatalmas területen le/kiirtották az erdőt - a fa az út mentén toronymagasan felhalmozva áll.....Vajon mi lesz itt ? Kinek a mije ? 

A bosszúságoktól függetlenül nagyon jó volt ez a délután...

És íme pár képem: 

Jönnek a kéméndiek....


Sok autó volt, kint is, bent is, de az alábbi egy még bárhová befért volna....


Hogy lehet valaki ilyen....?

A tatarozás bizony ráférne a templomra.....(kívül is, belül is.)



A zarándokszállás most nagyon szépen rendben van.


Az alábbi képek a mise alatt, előtt, után készültek: 












Kíváncsi vagyok, mi lesz itt ? 




4 megjegyzés:

  1. A bosszúságoktól eltekintve szép nap lehetett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az volt. Nekem Kéménd amúgy is fontos helyszín - és a negatív dolgok mellett igen sok szép emlékem van innen. Hálás is vagyok érte.

      Törlés
  2. Szépen szervezett és kivitelezett ünnepség volt, csinosan megrendezve. Naiv kérdés, tudom, de nem lehet, hogy mozgáskorlátozott ült az autóban? Bár akkor is találhatott volna jobb helyet.. és igen, valaki elirányíthatta volna egy kevésbé frekventált helyre! Intelligencia hiánya.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, mára kiderítettem. NEM mozgáskorlátozott ült benne. Egy picit gondolkodtam is, hogy levegyem-e a képet, de aztán dacból mégiscsak fent hagyom....

      Törlés