2021. szeptember 26., vasárnap

Olvasni + nézni-valók

Szeretem és többször olvasgattam és ajánlgattam itt már a "használd fel" weboldalat. Most is találtam egy jó, érdekes, szerintem értékes cikket. Ezt: 
https://hasznaldfel.hu/igy-hazudunk-magunknak-eszrevetlenul-az-onkorlatozo-hiedelmek-pszichologiaja/

Kerestem valami ide illő képet, és aztán teljesen elvesztem a Szász Endre által életre-hívott arcok tömegében...
https://hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%A1sz_Endre_(k%C3%A9pz%C5%91m%C5%B1v%C3%A9sz)
Itt egy kis sztori is róla:
https://www.facebook.com/medicormuvek/posts/1247210145296429/
...aztán egy hirtelen mozdulattal máris Szász Endre László képeinél jártam... Hja, a net már csak ilyen "gonosz csábító"... 

(Közben senki sem vasalta ki az előkészített ruha-halmot.... :-) )






5 megjegyzés:

  1. A két első link ajánlódra lépve visszamegy a saját oldalamra, nem nyitja meg. A harmadik számomra nem elérhető mivel nem vagyok tagja :) De gondolom most elkezdtél vasalni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El nem tudom képzelni, mi lehetett a baj - és már nem először...Állandóan variálnak a blog szerkesztő felületén a tulajdonosok. Most kipróbáltam, mindhárom link olvasható.
      És igen, kivasaltam mindent :-)

      Törlés
    2. Köszi mindkét linket megtudtam nézni !

      Törlés
  2. Megt udtam én is nézni mindhármat, semmi probléme. Ezt mint infót küldöm a hibakeresés megkönnyitése céljából , és köszönet a tippekért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó fél éve változtattak a blogspot szerkesztői felületén. Azóta gyakoriak a hibák és mivel az informatikához cseppet sem értek, fogalmam nincs mi lehet a baj oka. De ez, hogy valami rosszul látszik, majd újra bevíve "kijavul" már nem először fordul elő és teljesen érthetetlen számomra. Persze kijavítom, csak bosszantó...

      Törlés