2021. szeptember 16., csütörtök

Miért ?

Amikor valamiről el kell terelni a figyelmet, akkor bedobnak mindig valami témát, ami a hülye és befolyásolható közönség figyelmét eltereli arról, ami fontos lenne. Most ez a téma:

https://szabadpecs.hu/2021/09/pecs-pride-a-rendorok-lakasrol-lakasra-jarnak-a-felvonulas-utvonalan-levo-hazakban

Hát komolyan mondom, hányom kell....

És nem a felvonulás miatt.


Kíváncsi vagyok, jövő héten miféle hírek jönnek majd elő.....

Igaz, már péntekről 460.- Ft lesz a benzin....

4 megjegyzés:

  1. Ezt a figyelem elterelést már mi is sokszor megállapítottuk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól ki van ez találva....várom a jövő heti híreket...
      Vagyis nem várom, de biztos lesznek.

      Törlés
  2. A felvonulâs pécsi megnyilvánulás ahogy olvastam, a benzin ár gondolom országos? Nemé értem az összefüggést, de ez lehet hogy a korral függ össze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A felvonulás Pécsett lesz, de rendesen "fel van tupírozva".Én nem értem, miért nem képesek egyesek tudomásul venni, hogy nem vagyunk egyformák (szerencsére - gondolom gyakran mostanában.) A benzináremelés és mindennek a csillagokba tartó ára egy olyan téma, amiről pl. ilyesféle újságcikkekkel el lehet terelni a figyelmet. Pedig azért kellene már végre az utcára menni, mert a nyugdíj, s a bérek, meg az árak köszönő viszonyban sincsenek egymással. A homoszexuálisak meg vonuljanak nyugodtan, az nem zavar annyira, mint hogy egy kiló csirkemell ára 1600.- Ft.

      Törlés