2022. január 24., hétfő

Erdei terápia kellene most nekem....


https://impressmagazin.hu/a-fa-oleles-gyogyito-japanban-mar-terapia/

Hiszek benne !  Ami azt illeti, gyakoroltam is, még a "boldog béke-időkben" - amikor nagy szükségem volt rá és amikor még mertem egyedül kószálni az erdőben. 
Úgy érzem, jelenleg a legislegnagyobb bajom, hogy azt a biztonságérzetet, amivel én évtizedekig az erdőt jártam - elvesztettem. Óriási veszteség, ha arra gondolok, hogy több mint ötven évig az erdő, az erdőkbe csavargás volt a legfőbb öröm-szerző esemény az életemben...(Meg a kutyáim...) 
Mert be kell valljam, nem merek egyedül nekiindulni. Ez a szomorú eset, ami jelen eü. állapotomhoz vezetett olyan félelemmel tölt el, hogy szinte nagyobbnak érzem ezt, mint a valós problémát. A szívemet talán karban lehet tartani tablettákkal, de a lelkem, az bizony darabokra tört és fogalmam nincs, tudok-e még belőle valamit összeragasztani....

https://sokszinuvidek.24.hu/eletmod/2020/05/09/koronavirus-izland-oleles-emberek-fak/


2 megjegyzés:

  1. Biztosan van megoldás, 2-3 jó természet kedvelö ismerössel rendszeres erdei kirándulásra. Csak fel a fejjel!

    VálaszTörlés
  2. Várom a jó időt és már próbálok "szervezkedni"....

    VálaszTörlés