2022. január 16., vasárnap

Hogy nézne ki ma ?

Nekem tetszett, hátha téged is érdekel:

https://toochee.reblog.hu/tortenelmi-figurak-mai-kontosben?fbclid=IwAR17W2NyoSFCwxqJkLcv6S3kg4ILjBx02fj7q_LCzDv_HYxMIwKOEnW3qZQ

Én az ilyesmiket, vagy érdekes, ötletes fotókat látva mindig irigykedem kicsit. Milyen jó szem kell ahhoz, hogy efféle hasonlóságot észrevegyen valaki. Én biztos nem vagyok képes erre  és azon szoktam  gondolkodni, hogy is alakulhat ki egy ilyesféle "tulajdonság"... Én a felhőkbe/ből vagyok képes alakokat látni. Egyszer történt meg velem, hogy valakinek mutattam: Nézd milyen fura "arcú" az a felhő...és eléggé meg voltam lepődve, hogy ő nem látott ott semmiféle "arcot".

Na jó, szóval nem vagyunk egyformák.

Nos látsz te ezen a képen valamit ? 

Mert én egy bajszos öregurat látok   :-)


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Én is szeretek a felhőkbe alakot belelátni, de az erdőkben a fák törzsei, ágai is sokszor jópofa alakot rajzolnak ki. Csak észre kell venni 😊.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De valószínű nincs mindenkinek ilyesféle "belelátó-képessége" - és én örülök, hogy nekem van. Meg annak is, ha más is megerősíti azt, amit én "azt hiszem" látok....

      Törlés
  2. Én meg egy kutyát látok. Nem tudom, hogy milyen fajta, de olyan göndör szőre van, a füle is göndör és lelóg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, "ha akarom" tényleg egy kutya-pofácskát (uszkár) is beleláthatok.

      Törlés
  3. Ez meg van nálam is. Most hogy elárultátok mit láttok a felhökben nekem is azonnal felismerhetövé váltak. Egy nagyon érdekes kèpessèg a mi kis emberi voltunknak ès ha már itt vagyunk nekem is vannak hasonló rapasztalataim. A müanyag padlóburkolat a konyhában és a mellékhelységekben , ma már mozaik burkolat , sokáig foglalkoztatott a maga apró mintázatával melyekben arcokat târgyakat véltem felismerni. Gondoltam csak én öregszem, bár ez már elég règi jelenség volt, de most is a felhöket figyelve ugyanúgy jelen van ez a felismerö tulajdonság és mint olvasom nem vagyok egyedül. Megnyugodtam hogy nincs baj a padlásonl.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs bizony !Én örülök ennek a "képességnek" - mert tudom, nem mindenki látja ezeket a dolgokat - és ezért azt hiszem mi vagyunk a "gazdagabbak"...

      Törlés