2009. március 4., szerda

Semmi különös


Este van este van … nekem meg se erőm, se kedvem nincs az íráshoz, témám se nagyon, az egész napom ilyen-olyan ügyek, feladatok intézésével, megoldásával telt. A nagy futkosásban amit észrevettem az az, hogy viszonylag korán kezd világosodni, mert 6-kor, amikor a piacra mentem már nem volt tök sötétség – és ez jó. Az is jó, hogy a vékonyabb kabátomban se fáztam, tehát kellemes, tavaszias volt az idő.
 A gyógytornán ma különös dicséretet kaptam, velem/rajtam mutatta be a gyógytornászom egy gyakornoknak, hogy egy év kitartó munkájával mit lehet elérni. /Egyébként tényleg, magam sem hittem abban, amit tavaly mondott az váll-ortopédus, hogy talán egy év múlva fog majd javulás mutatkozni – s lám igaza volt…/ Szóval ma semmilyen „emelkedett” témáról nem tudok, vagyis nincs kedvem írni, tán majd holnapra keresek valami értékesebbet.  
Egy jópofa kis képet azért csatolok, hogy legalább mosolyogni tudjatok egy cseppet /semmi trükk nincs benne, ez egy nagyszerű makro egy hernyóról/:


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése