2009. március 15., vasárnap

Fotós nap

Tegnap ragyogó napsütés volt, sétára csábító. Egész nap csak katt-ide-katt-oda. Teljesen tanácstalan vagyok, nem értem, mi lehet az oka, hogy gyenge fényviszonyok miatt /este, reggel/ képtelen vagyok éles képet csinálni, ugyanakkor napközben meg prímán sikerül. A város különböző részeit fotózom, láttátok már, a Tettye völgyes képek jók, de pl. ezek teljesen rosszak, bemozdult, vagy nem is tudom…




 Így lekicsinyítve annyira nem látszik, de ha nagyobb méretben hagyom, akkor kiabál a hibája. Pedig milyen szépséges volt ez a tegnapi korareggel /fél 6-kor készült a kép/.




És itt a bizonyíték, hogy napközben meg igenis tudok éles képet csinálni, távolit is. Hát én ezt nem értem… Néhány jobban sikerült képet megmutatok: Gyükési réten készültek a virágok, meg a hangyák: 






Tettyei séta képei: a romokról egy nem "szokványos" kép, a forrás túlfolyó vize és egy tipikus Tettye-völgyi kis utcácska: 






És már megint nem én lennék, ha a végére nem tennék be egy ilyent:
Pécs így várja az EKF vendégeit ! ? /Na de kik ezek a barbárok és miért nem vagyunk képesek védekezni ellenük ????????/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése