2011. július 8., péntek

Éljenek a kukoricalegyek !



Vagy kukoricamolyok ? Nem tudom biztosan, mert az eladó azt mondta, azért olcsóbbak a kissé hibás csövek, mert megrágta a kukoricalégy. Én meg a neten nyomozva inkább arra gondolok, a bajt a kukoricamoly okozhatta….
Mindegy, no, végül is azért vettem meg ezeket a hibás csöveket, mert a hibátlanoknak 60-70.- Ft darabja, és azt kissé sokallottam. És hát kit zavar annak a pár hibás szemnek a kimetszése ? Engem ugyan nem !  Így csak 40.- Ft volt egy cső…  :- )

Amúgy nem csak nálam, a macskáknál is nagy sikere volt a zsenge, édes kukoricának, amint azt az alábbi képek is bizonyítják: 



3 megjegyzés:

  1. Még ilyet? Nem tudtam hogy cica megeszi, azt tapasztaltam ( anno)a kutyámnál szívesen ette velem együtt a cseresznyét a görögdinnyét.

    VálaszTörlés
  2. De jó is annak, akinek a fogai,vagy a (mű)fogai még bírják ! Kivételesen emlékszem, 06/29-én a buszmegálló mellett, asztalról árulva 100 Ft/db. volt az ára.
    Másnap elővettem egy doboz morzsolt kukoricát,-(kár,hogy a dobozát eldobtam)- szavatossága 2012 volt,- meglepett, hogy lengyel gyártmány. Most meg előkaptam egy másik dobozt... ennek szavatossága ugyan 2014 , viszont nem látom rajta a termelő/gyártó országot ! Viszont 2010-ben dobozolták.... sajnos/vagy szerencse, hogy az adalékokat (?) és az adatokat is csak félig meddig értem. Calories 175 - Sugar 4,7g -fat 2,3 g -Saturates 0,4g -Salt 0,7g Hát, ennyit !
    Megjegyzem vagy 5 nyelven részletesebb adatok vannak, magyarul = 0 (persze TE**O )

    VálaszTörlés
  3. Bár már a redőnyök leengedve és ablakok becsukva (olvasásra felkészültem...) csak annyit, hogy lehet az golyvásüszög (vagy kukoricaüszög) és ilyesmik.
    Még szerencsés, hogy az golyvásüszög ellen nincs permetezőszer!
    Tipp: (esetleg) a neten megnézni
    Pénteki magazin és van a kertész rovat is (öntözésről) remélem reggel (hajnalban) öntöztök ?....

    VálaszTörlés