2020. március 7., szombat

Csodaszép természetfilmek

Összeszorult szívvel néztem végig ezt a közel egy órás filmet. Pipulka blogjában bukkantam rá, de gondoltam, itt is, én is megmutatom, hátha nem mindenki látta.
Nem tudom boldog legyek-e, vagy szomorú. Ez az egész gyönyörűséges vidék az "enyém volt" valaha, útjait jártam számtalanszor.
Most pedig itt ülök a gép előtt és nézem a képeket. 

És ez cseppet sem könnyű...
Sőt.






Ez csak az első rész, az alábbi jó hírt kaptam az alkotótól, mert reklamáltam a folytatást:

"Köszönjük szépen, örülünk hogy tetszett a munkánk. Valóban két részes lesz a film, ám 2018-ban - soron kívül - egy másik témába kezdtünk bele, ebből született tavaly a Szépséges sebhelyeink című filmünk. A Kelet és nyugat 2. részének munkáit idén kezdtük el, és ha minden a tervek szerint halad, év végére elkészülünk vele." 

Az alábbi két film is a Mecsek környékén készült:








2 megjegyzés:

  1. No én is épp tegnap találtam rá a sebhelyesre. :-) A harmadikat is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom a mecseki folytatását, majd talán év végére tényleg elkészülnek vele. Biztos az is szép lesz. És azért milyen kedves az alkotótól, hogy válaszolt nekem. Egész meghatódtam....

      Törlés