2020. március 22., vasárnap

Még ez is....

........én ugyan nem éreztem.... 
Hát nem elég a baj enélkül is ?




Többen érezték a Dunántúlon azt a földrengést, mely reggel 6 óra 24 perckor pattant ki Zágrábtól 7 km-re északra, 10 km-es mélységben.
A rengés a Richter-skálán elérte az 5,3-as magnitúdójú erősséget, de a Kövesligethy Radó Szeizmológiai Intézet szerint 5,6-os volt az erőssége.

A földmozgást idehaza Nagykanizsán, Kőszegen, Pécsett, Marcaliban, Komlón, Barcson, Zalaegerszegen és Pakson is érezni lehetett.

Fél órával később, 7 óra 1 perckor egy újabb, 5,1-es erősségű, majd 7:41-kor 3,7-es, 9:04-kor 3,2-es, 10:11-kor pedig 3,3-as utórengés történt.








10 megjegyzés:

  1. Már csak ez hiányzott... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp arra gondoltam, hogy legalább kicsit később lett volna - ha már rengenie kell......

      Törlés
  2. Én nem éreztem, igaz 6.20-kor még aludtam (4 emeletes házban lakom.) 150 m-re a 10 emeletesben igencsak megérezték egyesek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se éreztem, habár azt hiszem egy földszintes házban kevésbé lehet érezni, mint egy sok-emeletesben.

      Törlés
  3. Én sem éreztem, fent voltam, az utcában mások, igen.

    VálaszTörlés
  4. Olvastam, de nem éreztem semmit. Még aludtam, az az igazság. Jobb is, hogy nem éreztem... épp elég mindent érez az ember mostanában. :( Szörnyű! Nagyon sajnálom az érintetteket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp ma beszéltem egy ismerősömmel és abban állapodtunk meg, hogy a "bajoknak" nem kellene "csőstől" jönni, épp elég egyet is elviselni. Sajnos nem tudjuk (vagy szerencse ?) - hogy mi várható....

      Törlés
  5. Volt egy pár, kicsit jobb évünk, de valahogy ez a 2020-as év nagyon nem ígérkezik jónak, különösen nálunk: már betegséggel indult az év, túl vagyunk egy tűzkáron, bejött a koronavírus, ami még csak most fogja érezteti gazdasági hatásait, ami az élet minden területét ellehetetleníti, most meg itt ez a földrengés. Az évszakok teljesen kifordultak önmagukból, nem volt tél, de most megjön, 3 napi havazással, fagyokkal. A klímaváltozás pár év/évtizeden belül teljesen ellehetetleníti a földi életet, ez most már szinte elkerülhetetlen. Valahogy a világ dolgai egyre keszekuszábbak, egyre több a baj, nem jó felé megyünk, és ki tudja, mi vár még ránk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos, minden sorod igaz - őszintén szólva én már nem magamat, hanem a fiatalokat, gyerekeket féltem a jövőtől....Mert tényleg nem lehet tudni, hogy a "rosszból" van-e és ha igen, mikor, milyen fordulat. (előre ? hátra?)

      Törlés