2020. október 27., kedd

Egy októberi hétköznap délután

Ki kell használni a viszonylag kellemes őszt - menni kell, s én megyek is. 

Ma dolgom volt Zengővárkonyban, barátnőmmel kimentünk, sétáltunk egyet ebben a csendes, kedves kis faluban. Nem írok itt most róla bővebben, mert az alábbi három bejegyzésben már bemutattam érdekességeit.

https://aranyosfodorka.blogspot.com/2011/08/itt-jartam-zengovarkony-1.html?m=0 

https://aranyosfodorka.blogspot.com/2011/08/zengovarkony-2-tojasmuzeum.html

https://aranyosfodorka.blogspot.com/2011/08/zengovarkony-3-tajhaz.html

Fantasztikusan szép idő volt, pedig reggel még remény se volt rá,olyan szürke, borús volt az ég. Aztán dél felé elúsztak a felhők kitisztult az ég. 

Csodálatos az ősz, hihetetlen színorgiával kényeztet minket. Nem győztem fotózni. Ma is csak néhányat mutatok meg a délután készített több tucatnyi képből.

                            Zengővárkonyi református templom


                                           Törpe harangvirág


                            Rockenbauer  Pál síremlékét is felkerestük



                                                Valószínű idén az utolsó...

             Az én házamon 30 év alatt ilyen színorgia még sosem volt  :-(


                           Felébresztettem. Hát nem örült neki....


                                    Narancs-gyönyörűségek

                                                      Hazafelé....

                                    Jó nap volt. Este megköszöntem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése