2020. október 18., vasárnap

Vasárnap délutáni képek

Csodaszép langyos őszi időben sétálni voltunk a barátnőmmel, Pécsszabolcs felé. A helyszínt a térképen keresve, láttam valamit, aminek nem tudom a magyarázatát, habár némi sejtésem lenne. Nem is másért és választ nem várva, csak magamnak, emlékeztetőül, beteszem ide a térképet, amin a BIOKOM hulladékteleppel szembeni, volt lőtéri rész látható. Nem hallottam róla, hogy ott van szemét-lerakó - pedig a képről én ezt olvasom le. Nem várok reagálást erre a témára, "csak úgy megjegyeztem".

Azt az infót kaptam, hogy ez egy illegális lerakó...Hát elég kár és nem értem, az                             "illetékeseket" ez miért nem zavarja ?

A természet színei már tényleg az őszt jelzik.


                                         Innen indultunk...

                                                 A Misina és a Tubes

     A pécsbányatelepi kis templom is látszik a pécsszabolcsi temetődombról.

                                          Színesedő őszi fák


                                                    Galagonya


                                                     Kökény



                                          Gombát is találtunk....

                       Két nagyon öreg fa a tóhoz vezető ösvényen


       A domboldalban fakadó Szent Mihály- vagy Csertetői forrás  táplálja a tavat 



Tükörkép...


                                        Kedvencem: a zsurló


Semmi különös nem történt - sétáltunk két kellemes órát. Jó volt.


4 megjegyzés:

  1. Kár,hogy nem írtad meg a forrás nevét. (Néha-néha megnézem a honlapot a mecseki forrásokról.)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a tavi-tükörképes fotó ! ügyes vagy hogy észrevetted ! (Kati)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Néha vannak sikerült képeim - szerintem ez is ilyen.

      Törlés