2020. október 5., hétfő

Séta, képek

Idén utoljára levágtam a házamat befutó vadszőlő erőszakos hajtásainak egy részét. Sajnos egyik nyisszantással a telefonvezetéket is "levágtam". Két napig se telefon, se net... Ma javították meg....

Még szombaton - azt hittem, az utolsó meleg őszi napon, de nem az volt - elmentem sétálni kedvenc erdészeti utamra. Hiába no, a természeten már látszik az idő múlása az ősz, de ma kivételesen nem a sárguló leveleket, hanem az út mentén felhalmozott farönkök közül néhányat fotóztam. Azt hiszem, ezek beteg törzsek, habár nem tudom, mi lehet a bajuk, mitől  lesz üreges, avagy több képen is látható csillagos-hálós (?) egyik másik ??

Mindenesetre érdekesek, vagy nekem tetszenek. 

Hátha más is egyszer szívesen megnézi, milyen varázslatos mintákat tud alkotni a természet....










Egy ráadás kép a száradófélben lévő páfrányokról:





2 megjegyzés:

  1. Ezeken a kivágott fákon is látszik az idő múlása! Máskor azért óvatosabban vagdaljad azokat a fölösleges ágakat, gondolom kicsit meglepődtél:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most képzeld el, ha nem telefon, hanem valami "rendes" villanyvezeték. Már nem írhatnám a blogot....De szerencsére nem az volt - ha még jövőre is lesz bátorságom felmászni a létrára, biztos jobban fogok figyelni.

      Törlés