2020. november 23., hétfő

A szegény embert még....

.....nem tudom miért, de mostanában valahogy elég sok minden "félresikerül". Az, hogy a mikróban kissé "túlsül" egy étel - ha még ehető, akkor csak morgok, de igenis volt, amit ki kellett dobnom, mert közben jött egy telefon és egy kicsit nagyontúlsült.... Hogy a virágok téliesítése közben elejtettem egy cserepet (szerencsére nem a legnagyobbat) - jó, volt másik cserép. (Megdöbbentő, hogy mostanában milyen sok minden "esik ki a kezemből" ...ijesztő....) A konyhatakarítás közben hogy, hogyse ? "letörölgettem" az egyik fali-dísznek hasznát szép tányéromat.

és...

és...

és...

letörölgettem, vagy nem is tudom mi történt, de bizony leesett a tévém - ami AZONNAL összetört és tönkrement.

Hát itt állok most.

Komolyan mondom már semmihez se merek hozzányúlni, az autóba beülni sincs kedvem, és egyáltalán...

Mi van itt ? 

A corona még nem, de azon kívül minden baj utolért ???

 

10 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy!Ha vigasztal téged,akkor megsúgom,hogy bizony sokan űberelünk téged ebben a korban...sorolni sem tudnám az ügyességemet.Nem is tudom sokszor,nevessek vagy sírjak a helyzeten.
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezen a ponton vagyok most. Néha sírok, néha nevetek...Reménykedem, hogy "lesznek még szebb napjaim...."

      Törlés
  2. Felajánlhatok egy korondi tányért köcsöggel az összetört tányér helyett? El is vinném, amikor megyünk Pécsre (most már talán a közeljövőben): Helga

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helga aranyos vagy, köszönöm, tányér nélkül is bármikor jöhetsz, örülnék a találkozásnak ! :-)
      Amúgy a húgom azonnal pótolta, mindjárt kettővel is az eltöröttet.

      Törlés
  3. Vannak ilyen napok mikor egy baj nem jár egyedül !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak legalább a következő nap jobb lenne....
      De nem lett.

      Törlés
  4. Nálunk hasonló s szerencsétlenségek sorozata történt. Kedvenc bögre eltörése, régi kedvenc komód szétesése, ... Aztán utoljára a számítógép kijelző eltörése. Hasonlóan a Te TV-dhez :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudom, miért van az, (de tényleg!) hogy a bajok gyakran sorozatban, egymás után történnek - aztán jön egy kis megnyugvás...
      (mígnem kezdődik minden elölről)

      Törlés
  5. Ne csüggedj, én minden nap elejtek valamit! Már kezd kialakulni egy "elkapó" reflexem - ehhez azért sokat kell "dobálózni"!-, úgyhogy lassan büszke leszek magamra!:))) Csodás tányérokat tudok neked adni, amit festés után nem tettünk vissza és én már nem is szeretném! Korondi és egyebek.;) Gondold meg! Két tévétől is megváltunk, ha tudtam volna!...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tányér ajánlatokat, húgom gyorsan pótolta - gondolom nála is volt felesleg, mert nem a falról akasztotta le :-)
      A tartalék készülékekről tudnék mesélni. Igenis nekem sok mindenből kettő van, mert hátha...Két TV-m is volt, de rábeszéltek, hogy hülyeség tartogatni, adjam el...Na hát ha nem adom el, akkor most nem lenne baj. Igaz, így se volt, mert azonnal kaptam másikat de mégis....Én szeretek "tartalékolni" (vasaló, kenyérpirító, mikro, stb... hátha...)

      Törlés