2020. november 3., kedd

Nem érem utol magam...

Vagy lényegesen csökkent a teljesítőképességem, vagy túl sokat fotóztam, vagy az idő felgyorsult. Egyszerűen nem érem utol magam...Pedig még selejtezek is az elkattintott képek közül. Csodálatos ez az ősz, nem tudok betelni vele...A püspökszentlászlói anyag majd sorra kerül előbb-utóbb, most néhány pécsi képet teszek csak ide. A Balokány liget felé jártam és "megszólítottak" a csodás, vörösre színesedő ciprusok...Pedig nem is voltak  igazán jók a fényviszonyok. Azt hiszem, a délutáni napsütésben még szebbek lehetnek...

Ha valaki nem ismerné a helyszínt, itt egy kis magyarázat hozzá:

https://hu.wikipedia.org/wiki/Balok%C3%A1ny









6 megjegyzés:

  1. Szép fotók! További jó válogatást a meglévő képeidből mert most egy kicsit borongósabb az idő ! Nincs számomra kedvenc évszak mert szerintem minden évszaknak megvan a maga szépsége de ilyenkor a színek valóban csodásak !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tán még ma sem érek a végére, annyi szépséget láttam az elmúlt napokban, hogy győzöm feldolgozni a fotó-anyagot.

      Törlés
  2. Még sokáig tartson az ősz! Gyűjtsd a fotókat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp tegnap gondoltam rá, hogy télen, amikor a postaládáig se merek kimenni, na, akkor mit fogok mutogatni itt a blogon ? Nem lesz kép, esemény...Törhetem a fejemet. Annyi képem azért nincs, hogy azok kitartson tavaszig :-)

      Törlés
  3. Ezzel én is pontosan így vagyok. Rengeteg anyagom van ami megírásra, feltöltésre várna, de hát az a fránya szabadidőhiány...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom....naponta... hiányolom is a bejegyzéseidet, fotóidat.

      Törlés