2020. november 3., kedd

Ezek még mindig csak a tettyei képek...

. ...merthogy arrafelé is sétáltam egyik délután. Tudtam, nagyjából, hogy  mi vár: a völgy csodás színorgiája - s nem csalódtam. Ami plusz volt,  - bár tudom, hogy gyatra fotó - de sikerült egy halo-jelenséget lefényképeznem. A következőhöz már kaptam tippet, hogy a profik ezt miképp csinálják - na majd én is...  :-)  

Aki esetleg nem tudná: 

https://hu.wikipedia.org/wiki/Halojelens%C3%A9g

                                       Az én halo fotóm...



                                A Havi hegy őszi pompája....




                             Ugye milyen csodálatosak ? 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a Tettye, kellemes része a városnak. A Budai-hegyvidéket juttatja eszembe, a fővárosban is vannak a város közelében olyan részben beépített, részben erdővel borított magaslatok, parkok, amik talán ősszel a legszebbek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Havihegyi domboldal most gyönyörű...Nem csak ennyi fotót készítettem, de gondoltam, túl sok meg unalmassá válhat belőle...

      Törlés
  2. Milyen szép!:) Kicsi gyerekként szinte állandóan itt voltunk, aztán meg az unokákkal, mostanában nagyon ritkán járunk erre. A halót nem vettem észre nálunk, talán mert mostanában eléggé lefele nézek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedvelem a Tettyét és környékét, a közelében nőttem fel - érthető.
      A halo az véletlen ajándék - vagyis annak tekintem :-)

      Törlés