2020. november 22., vasárnap

Brokkolis ajánlatom

Imádom a brokkolit ! Többféle elkészítési módom van, ma a sajtmártásos készült, imígyen:

Roppanósra pároltam a brokkoli-rózsákat, közben megmelegítettem egy adag  „varia-tuningolót”. (Hogy mi az ? Alább leírom azt is.) És elkészítettem egy szerecsendiós sajtmártást.
Ezek után fentieket csak össze kellet raknom, brokkoli párolva, rászórva a varia-tuningoló, ráöntve a sajtmártás.
Hát kevés finomabbat tudok !



Varia tuningoló: darált húst pörköltnek készítek el, de a levét teljesen elfőzöm. Ezt kisebb dobozokban (1-2 adag) lefagyasztom. Felhasználható mindenféle rakott zöldséghez,  ebből készül az én milánói mártásom is, de lehet vele rizses-húst is alkotni. Próbáljátok ki !
(Szerintem karfiollal is jó lehet.)




4 megjegyzés:

  1. Jó is, nem csak gusztusos. Írd meg ha kipróbáltad, remélem, neked is ízleni fog. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó is, nem csak gusztusos. Írd meg ha kipróbáltad, remélem, neked is ízleni fog. :-)

      Törlés
  2. Nagyon guszta ezzel a sajtmártással leöntve! Nem is tudom hogy miért de nagyon kevés brokkolit fogyasztunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azért, mert nem "azon nőttünk fel". Én ritkáén eszem pl. cukkinit, vagy még sose vettem édesburgonyát...meg ilyesmiket, hiszen nem ezen nőttünk fel. És nekem jó az, amit gyerekkoromban megszoktam. Ez nem azt jelenti, hogy a brokkoli nem jó, de ellennék nélküle.

      Törlés