2020. november 30., hétfő

Utolsó novemberi séta

Több szürke, hideg, borús nap után ma végre kisütött a nap. Rögtön beöltöztem (mert azért túl meleg nem lett) és irány a hegy. Délelőtt a Mecsek (Állatkert-Flóra pihenő), délután a Gyükés volt a cél.

"Természetesen" nem egyedül mentem, hanem a fényképezőmmel. Neki köszönhetitek az alábbi doku-fotókat: 



Változnak a színek.....(október 19 és november 29)




A vadszőlős ház is elvesztette pompás ruháját (október 19 és november 29)



A TV torony alatti erdőrész most deres, a torony is "elbújt"
(október 19 és november 29)



Ezek  a képek sajnos semmit nem adnak vissza abból a csodából, amit láttam: az éjszakai dér épp most olvadt le és mint gyémántcsepp megült az ágakon. Mesés volt !

       Nem bent az erdőben, az út szélén fotóztam - itt vaddisznó járt...


                   Kilátás a Flóra pihenőtől (október 19 és november 29)

Ez egy ijesztő képsorozat, a Flóra pihenő repedései és lukjai. Holnap jelentem a BIOKOM-nak. Életveszélyes....


          Búcsúzóul még egy kis virág...Nem sokáig lehet már ilyeneket fotózni.
                                     (valószínű sziki pozdor...)





4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók az összehasonlító képek és még mindig mennyi levél van a fákon! Szeretem az ilyen őszt.
    A Flóra pihenő állapota valóban rossz, kíváncsi vagyok, számít-e valamit a bejelentésed!
    Úgy tűnik, még sokáig fotózgathatsz, azt mondják hamarosan visszajön a jó idő, plusz tíz fok és hasonlók... Pedig nem szeretnék madárcsicsergős, langymeleg karácsonyt, nem arra készülünk!;) Tudom, nem kívánságműsor!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami varázsvesszőre lenne szükség(em) - mert ablakból én is szeretem ám a hófehér puhaságot, amikor nagy pelyhekben hull a hó - na de rámenni...hát kitör a frász...(sajnos) Az ősz valóban szép, vagy szép volt, mert azért lassan kezdik a tarka ruhát is levetni a fák. De elég sok képet készítettem, tavaszig akár gyönyörködhetek is bennük.
      Flóra ügyben E-mailt írtam, de lehet, telefonálni is fogok....

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszettek ezek az osszehasonlito kepek es az olvado ejszakai der gyemantcseppjei valoban mesesek lehettek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az ötletem a Niké szobornál jött, (ez az út eleje) - és örülök, hogy nagyjából megtaláltam az előző séta helyszíneit.
      Ez a gyémántcseppes világ meseszép volt. Még sosem láttam ilyent és olyan kár, hogy fényképen nem tudtam visszaadni ezt a csodát.

      Törlés