2020. november 11., szerda

Nosztalgia

Tudom, ízlések és pofonok különbözőek...Meg itt az alábbi pár cm-en semmi érdekesség nem olvasható. Egyszerűen mára csak ennyi jutott, bár az én mai napom  valószínűleg ezeknek a nosztalgiázós zenéknek a bűvöletében fog eltelni.... 

Ugyanis  tegnap este, tévénézés helyett, kedvemre-való zenékkel szórakoztattam magamat. Ezekkel:


Több változatban láttam ezt a számot a két előadótól, de ez - szerintem - a legszenzációsabb felvétel. A dal létrejöttének körülményeit is ismerem... Amúgy mindkettőjüket nagyon szeretem, még ifjú korából ismerem a "lányok-álma" Roland Kaisert, és  kedvenc együttesem a Kelly Family, melynek itt most csak egyik tagja énekel: Maite. Ha jó kedvre akarom magam deríteni, lejátszom/megnézem akár háromszor egymás után is ezt a számukat. Igenis, a zene boldoggá tudja tenni az ember. Legalábbis néhány percig. 

Aztán jöhet a következő:


Majd még egy: 


Aztán a negyedik:

 

Én pedig e zenék hallgatása közben "visszafiatalodom". Jutnak eszembe áttáncolt esték, akár éjszakák...
Jaj Istenem, de szép is volt, köszönöm, hogy olyan volt az életem, amilyen. Még a bajokat is beleértve...

És "alvás-előkészítőnek" meghallgattam még egy utolsót: 


Milyen kár, hogy már nincs itt és milyen szerencse, hogy a zenéje, a hangja velünk maradt.



4 megjegyzés:

  1. Kedves Aranyosfodorka! Mind a kedvencem, köszönöm a válogatást! üdvözlettel Margó mama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre, végre valaki, aki szintén ismeri és szereti őket... :-)
      Örülök, hogy ide tévedtél !!!

      Törlés
    2. Már régóta figyelemmel kísérem a blogod, de nem szoktam hozzá szólni. Alföldön élek, Pécs és környéke nagyon tetszik, jártam már arra. Érdeklődéssel nézem az ismeretterjesztő képeket.

      Törlés
    3. Ha a jobb oldali "Címkék" oszlopban a "Pécs"-re kattintasz előjön minden, amit a városommal kapcsolatban írkáltam az elmúlt 13 évben. Amúgy meg, ha valami felkelti az érdeklődésemet, akkor többnyire írok is arról. Beszélgetés helyet......

      Törlés