2020. november 6., péntek

Püspökszentlászló Életrendezés háza

Mindenek előtt egy elolvasni való ajánlat, hogy többet tudj meg a helyszínről, Püspökszentlászlóról, ez kimaradt az előző fejezetből:

http://eletrendezeshaza.hu/?p=584

2015-ben készült a Mária ösvény, akkor ilyen volt:

http://csendhegyek.blogspot.com/2015/10/puspokszentlaszlo-maria-kalvaria.html

Azóta a bokrok, fák megnőttek, az egyik állomást szinte teljesen beborítja valamiféle kúszó-növény (nem is tudtam elfogadható képet készíteni). De a helyszín változatlanul csodálatos, és ha jó időt fog ki az ember, nehéz innen le(el)menni. 

Életrendezés háza

                                                        A Mária ösvény az útról így látszik



                                Misézőhely a belső udvarban

       A lépcső, mely az állomásokhoz vezet és a szabadtéri misézőhely padjai                     

                                    1. Mária szeplőtelen fogantatása


                                                                                                                                                                 2. Angyali üdvözlet


                                     3. Mária látogatása Erzsébetnél

                                   4. Jézus születése

                                   5. A 12 éves Jézus a templomban


6. A kánai menyegző


7. Kereszt és szenvedés


8. Mária mennybevétele

                                   Fentről csodálatos a kilátás

Ez pedig egy elnyílt hortenzia virág, mely a kinyitott két tenyeremnél is nagyobb volt. Milyen csodás lehetett ez "ifjú" korában...

Végezetül egy videó, talán többet mutat, mint egy-egy kép...





2 megjegyzés:

  1. Az egész videóból csak a zene,ami csodálatos.Ja,igen!Azt művész komponálta!Debussy...Nem szeretem a nonfiguratív dolgokat,amit nekem valaki meghatároz,hogy ő minek nézi.A 12 éves Jézus a templomban...Hol a templom,hol a Jézus?A pont,pont vesszőcske jut eszembe róla.A kétéves gyereknek meg lehet magyarázni,hogy az török basa.
    Én már csak ilyen vagyok,bocsánat érte!Viszont végigjártam Jézus útját Izraelben,a születéstől a Golgotáig,a Szent sírig.Másképp láttam mindent.
    Baráti körömben senkinek sem nyerte meg a tetszését.
    Neked tetszett?
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nagyon modern alkotások nekem is idegenek - de elfogadom, hogy van, aki másképp látja a világ dolgait. Nem tudom, lehet, hogy egy fiatalnak elnyerik a tetszését. Sokfélék vagyunk.

      Törlés