2020. november 24., kedd

Tudom én, hogy ez....

 .... nem a legszebb naplementés fotó, van nekem sikerültebb is. Mégis ide teszem, mert idén először jutott eszembe a karácsony erről az égi pírról. Már többször írtam, a nagymamám nekünk azt mesélte, hogy azért piros ilyenkor az ég, mert az angyalkák most sütik karácsonyra a karácsonyfadísz-kekszeket....És annyira, de annyira jó volt erre visszaemlékezni...Mert már senki nem mond nekem ilyeneket, pedig lehet, hogy még mindig elhinném....és lehet, hogy tényleg az angyalok sütik a kekszeket a karácsonyfákra.



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a fotó és az ég!:) A hozzá fűzött történet is ugyan olyan szép! Jó eljátszani ezekkel a gondolatokkal, legalább "játszásiból" higgy benne! Ebben a cudar világban kellenek ezek a fogódzók!:) ÉS ne feledd, minden nagymamának igaza van!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod hányszor jut eszembe, hogy hátha mégis valahol "kekszet sütnek karácsonyra az angyalok" ?
      Mert ki tudja....

      Törlés
  2. Jé, én is ezt mondtam gyerekkoromban: már sütnek az angyalok - és a mai napig sütök a fára is, ugyanúgy ahogy gyerekkoromban volt : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Apróságok ezek, forintbeli értékük semmi, mégis nagy kincsek....szerintem.

      Törlés