2020. december 12., szombat

Holnap dec.13: Luca napja

Holnap már megint itt az ünnep-előjelző Luca nap. Lassan felhozom  a fát a pincéből, előkeresem a díszeket. El kell készítenem az egyetlen (tőlem még elvárt) ünnepi sütit, a grillázsos ostyát. Bevallom, nem túl vidám érzésekkel gondolok az idei év végi ünnepekre. Legjobb lenne elhagyni, elhalasztani, elfelejteni….Gondolkodtam is, hogy idén kihagyom… aztán mégis meggondoltam magamat.

Kóborolva a neten egy igen jó összefoglalót találtam, voltak benne olyasmik, amit még sosem hallottam/olvastam.

https://netfolk.blog.hu/2012/12/12/luca_luca_szemunk_fenye

A búza megvan, cserép és föld is akad – már „csak’” akarat kell, hogy elvessem, már „csak” remény, hogy kibújását várjam a jövő év ígéretének.

Pár éve ilyen volt a Luca-búzám, nagyon remélem, az idei sem lesz csúnyább:




2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy lesz fád és búzád is!:) Ezek nélkül nem karácsony a karácsony! És a kolbász a padláson?:)
    Ez az ünnep valóban más lesz, sokkal csendesebb, furcsa érzelmekkel átitatott... Reméljük, a következő szebb lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos, a padlásra már nem tudok felmenni, de a kóbi már jó helyen várja, hogy az asztalomra kerüljön :-)

      Törlés