2020. december 18., péntek

Szemétbe vele ! (?)

Állandóan selejtezek, és mégis mindig újabb és újabb múltbéli, már nem használt  dolgok kerülnek elő. Próbálom ugyan továbbadni, netán elajándékozni és van is, aminek sikerül gazdát találni, de most megfeneklett az akcióm. Félve és már eleve szinte tudva a visszautasító választ, egy gyerekecskének ajánlottam fel az egyik karórámat, mert ugye az alábbi 3-ból én már csak egyet, azt a nagyot viselem. Elárulhatom, ezer éves, naponta fel kell húzni, viszont jól látom a számokat rajta szemüveg nélkül is  :-)  Semmi pénzért  nem adnám oda, és nem szeretnék másikat.



Na de a másik kettőnek semmi baja.
"Természetesen" a kislánytól mosolygós és kedves elutasítást kaptam, amin cseppet se csodálkoztam, azonban most itt állok két órával, amibe csak elemet kell venni (nem felhúzósak) - és máris működnek, pontosak, semmi bajuk.
Szerintetek mit lehet az ilyesmivel csinálni, ha az embernek nincs szíve szemétbe dobni ? (Mert egészen biztos vagyok benne, hogy ilyen és ehhez hasonló dolgok mázsaszám a szemétben végzik. Nagyi meghalt - kukába mindennel, ami régi, mindegy, hogy amúgy még használható lenne, nem kell senkinek...)



4 megjegyzés:

  1. Ha megpróbálnád odaadni egy órásnak?
    th

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is ez fordult meg a fejemben, mert esetleg alkatrész cseréhez tudná használni. Majd megpróbálom, de hovatovább már órások se nagyon vannak....

      Törlés
  2. http://cseriti.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elem kell bele, - amit nem adnak ingyen. Kérdés, erre telne-e rendszeresen annak, aki kap egy órát és csak elemmel tudja használni. Ha valaki, hát én annyi mindent juttattam évtizedek óta a rászorulóknak - aminek biztos hasznát vették/veszik, - de ezt az órát nem e tárgyak közé sorolom.

      Törlés