2020. december 18., péntek

Vigasz

Nem először csinálom, és minden alkalommal valami szívet melengető vigaszt érzek, amikor a télen letört somág kinyitja kis sárga virágait. Nem tudom megmagyarázni ezt, jó érzés tudni, hogy (valószínű) lesz tavasz és akkor az összes somborkor sárgállni fog és eltűnik a ronda szürke köd és sütni fog a nap. Nagyon nagy szükségem lenne most valami kis vidámítóra - hát ennyi jutott.
Igaz, a búzám is szépen zöldül... Akkor ez már kettő.
Legyen elég.


Ilyen az öt napos Luca-búzám: 






4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a somod, már sajnálom, hogy nem hoztam be!...
    A búzád meg kétszer akkora, mint az enyém, ez hogy létezik? :D Jól van tartva! Vagy csak jó szögből van fotózva.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Somot, sőt néha aranyvesszőt is hozok be, és úgy tudok örülni, ha kinyílik.
      A búza titka: 11-én vízbe áztattam és azt/úgy ültettem el 13-án. Azt hiszem, ez segített neki a növekedésben. Ezt idén először csináltam, de valószínű alkalmazni fogom a jövőben is.

      Törlés
  2. "A boldogság titkát, nem akkor lehet megtalálni ha többre törsz, hanem hogyha kifejleszted a képességet, hogy élvezd a kevesebbet." Dan Millman

    VálaszTörlés