2020. december 30., szerda

Malomvölgy 1-es tó - újra

Azt hiszem, szerencsém volt, hogy hallgattam a barátnőmre, s tegnap elmentünk ismét a Malom-völgybe.  Nemrég a kettes tavat, most az egyeset jártuk körül. Olyan régen voltam erre, hogy szinte nem is emlékeztem rá. Azt sajnálom, hogy nem néztem meg indulás előtt a 2009-es fotóimat, mert akkor több „összehasonlító” képet tudtam volna készíteni.  Mindegy, mert végülis csodálatos, ragyogó napsütésben sétáltunk, és most ha kinézek az ablakon, búbánatos, esős, borús az idő. Jó volt a tegnapi képeket rendezgetni a meleg szobában. Nem hinném, hogy másnak különösebben érdekesek, csak az esemény „megörökítése” érdekében teszek ide pár fotót. Végülis ki tudja, hogy élek-e 11 év múlva ? Mert milyen vicces lenne, ha össze tudnám hasonlítani a 2009-es, a 2020-as és a 2031-es fotókat J

(Csak érdekességként jegyzem meg, hogy a 2009-es képek november 5-én készültek – nos, meglehetősen „őszies” volt akkor is még az idő. Most, december 29-én már lombtalanok a fák.)

Töredelmesen bevallom, nem nyomoztam utána, hogy ez a kis patakocska honnan hová folyik...A gát mellett láttam és olyan szép zöld volt körülötte minden...


Ezen a képen nem a vadkacsák az érdekesek, hanem a szomorúfűz lelógó ágainak tükröződése a vízben. (Kinagyítva érdekesebb.) Varázslatos volt, igazából a képen tán nem is látható az a meseszerű libegő-csíkos vízfelület, amit szerettem volna megörökíteni...




Nem egészen pontosan, de nagyjából ugyanarról a helyről készült 2009-es és 2020-as képek: 




 

4 megjegyzés:

  1. A Malomvölgyi-tavak és a parkerdő nagyon szép környezetben található. Érdemes évszakonként felkeresni. Ha valaki kicsit hosszabban (nem nagy kitérő igazából) tud sétálni, érdemes megnézni a két kilátót, melyek a domb oldaláról, illetve magaslatairól szép kilátást adnak a tavakra. Érdemes még átsétálni a közeli Keszü vagy Kökény településekre, mindkét falu szép és rendezett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp azt határoztuk el, hogy egy következő séta alkalmával a kilátóhoz felmegyünk, ill. besétálunk a 2-es tó melletti -legutóbb kikerült- "táborozó részhez" (Nem tudom mi a pontos neve.) És nem is voltak sokan, érdemes ide kijönni.

      Törlés
  2. Szégyellem, de én egyetlen egyszer voltam ennél a tónál, mikor még új volt. Nagyon szép lehet ott, a fotóid alapján! Milyen jó, hogy elmentetek! Ma már csak véletlenszerűen látom a Napot és jó nagy sár van.
    A füzek visszatükröződését le kéne festeni!:) Nagyon klassz! Még az szembetűnő a képeiden, hogy milyen élénk zöld a fű! Képzeld, nálunk is! A kertben úgy nő, mintha húsvétot várnánk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha eljönnél megnézni a tavat, szólj, szívesen elkísérlek. Az a zöld fű egyenesen varázslatos. Szinte szebb, mint tavasszal. Nem értem én ezt....
      Ugye milyen különös, már már misztikus a fűzágak tükörképe a vízben ?

      Törlés