2020. december 21., hétfő

Téli napforduló

Még valami december 21-re. Mert nem csak a tegnap jelzett különös csillag-együttállás napja van. Ma 10.02-kor FORDUL az IDŐ, a FÖLD, holnaptól egy picurkával hosszabbak lesznek a nappalok, még ha egy jó darabig ezt nem is fogjuk érzékelni. Magam sem értem, én ezt a napot kifejezetten szeretem. Mindig azt érzem, ez a nap a „fény a sötétségben”. Mert az üzeni: legsötétebb éjszakából is lesz nappal egyszer.
Előbb, vagy utóbb.
És ez mindenre vonatkozik.

Érdemes elolvasni:

https://hu.wikipedia.org/wiki/Napfordul%C3%B3





3 megjegyzés:

  1. En is szeretem ezt a napot. Olyan jol megfogalmaztad,hogy ez a nap remenyt ad szamomra is,hogy "a legsotetebb ejszakabol is lesz nappal egyszer."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén így érzem...Olyan nyomasztóak a hosszú téli esték és alig várom, hogy reggel legyen. És ez a nap számomra már régóta a "remény napa".

      Törlés
  2. Szép gondolatok. Sajnos az együttállást nem láthattam, mert itt masszív, szürke esőfelhők takarták az égboltot. Maradt a virtuális megtekintés az internet segítségével...

    VálaszTörlés