2021. május 19., szerda

Még mindig tanulok

Készítettem már máskor is ilyen képet, mintha egyszer már kutakodtam volna is utána - de elfelejtettem, hogy tulajdonképpen mi is/ki is lakik/él/növekszik a fákon, mezei virágokon tavasszal megjelenő "nyál-habban".
Na most rástartoltam és kinyomoztam, le is írom, hátha így nem felejtem el.
Tehát erről van szó, ez a kép tegnap a Gyükésben készült :


Nos, ez kérem a kabóca-babák keltetőhelye. Részletesen itt lehet olvasni róla, ha valakit érdekel:

https://balintgazda.hu/kertesz/novenydoktor/tajtekzik-de-nem-merges-a-tajtekos-kaboca.html

Ilyen szépség kel ki a habból....



3 megjegyzés:

  1. Na ezt én sem tudtam, pedig láttam ilyen nyál habot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Míg élünk, tanulhatunk...a természet csodái szerintem kimeríthetetlenek.

      Törlés
  2. Odaát már nem kell tanulnunk,mert megismerjük a "mindentudást"...jól mondod,csak amíg élünk...
    Anci

    VálaszTörlés