2022. május 23., hétfő

A pécsi virágkiállítás...

Két évig kimaradt...az átkozott c.miatt. Most azonban 9 után nem sokkal megindult a látogatók áradata. Sokan, néha azt éreztem (pl. kaktuszház) túl sokan is voltunk - de megérte. Eddig még nem láttam, vagy amikor a kiállítás volt, nem nyíltak a nőszirmok (íriszek), most abból is volt kiállítás. Sajnálom, hogy nem tudtam annyi szép/jó képet készíteni, amennyi gyönyörűséget láttam... ("Csak" 130 képet lőttem, - nem érem utol magam, annyit fotózom mostanában. Lesz még kép a vasárnapi programomról is...) 


https://www.kozterkep.hu/1107/tamaszkodo-szobor


Mondom, hogy rengetegen voltak....






Szeretem ezt a kis tavat a melegház előtt....






Volt aranyos fodorka is   :-) 


Különleges kis húsevő kancsó-virágok
https://hu.wikipedia.org/wiki/Kancs%C3%B3ka









...és ez csak néhány darab a rengeteg fotóból... Érdemes volt elmenni.



8 megjegyzés:

  1. Bizony, jó, hogy elmentél és ilyen gyönyörűségeket fotóztál! Különleges és szép növények, virágok és a kis tó...! És még aranyos fodorkát is látni..., nagy örömmel nézegettem, mintha veled lettem volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor voltam már ilyen tavaszi virágkiállításon itt, és sosem csalódtam. Most az íriszek plusz szépséget jelentettek. De (nekem) szép itt minden - hiszen virágok, még ha némelyik szúrós is :-)

      Törlés
  2. Csodás virágok, szép fotók és milyen kellemes illat lehetett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, de "illat" élményem nincs. De a színek ! És pl. az íriszeknél az a sokféle változat ! Valóban szép volt.

      Törlés
  3. Sok csodálatos virágot, növényt láttatok, mi is szívesen végignéztük volna, és Apukám is örömmel végigsétált volna közöttük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://botanikuskert.pte.hu/hu/tartalom/nyitva_tartas

      Hozzátok el egyszer Édesapádat, a botanikuskert nyitva van - max. az íriszeket nem látjátok. De egyszer megéri eljönni ide.

      Törlés
  4. Hozzád, Évához a kertek alatt tudok belépni, azaz mobilra kell váltanom. Ki érti Ezt? Szégyen, nem szégyen, de engem most a kaktuszok fogtak meg, s a húsevő kancsó virágok. Lehet, hogy sok virágos, kertes fotót láttam máshol. Gondolom még folytatod, várom.

    VálaszTörlés
  5. Egy ilyen program igazán lelki feltöltődés.
    Még a c előtt én is voltam, amikor az iriszeké volt a kiemelt szerep.

    VálaszTörlés