2022. május 9., hétfő

Cikk-ajánló

Az, hogy bizonyos zeneszámok hallatán hangosan dalra fakadok - az egészen természetes, úgyse hallja senki, nekem meg olyan jól esik. Visszaidéznek bizonyos dalok bizonyos eseményeket és naná, hogy jó eseményekre gondolok. De ami ma történt velem - olyanra nem emlékszem. Szoktam nézegetni ezt az oldalt:

https://pcforum.hu/hirek/24638/baj-van-lehet-hogy-hamarosan-elkezd-osszeomlani-az-egesz-vilagegyetem#commentsbar

és ma ezt a fenti cikket olvastam - ami önmagában érdekes, még akkor is, ha egy nagy halom bizonytalanságról szól - na de a kommentek ! Hát kicsordult a könnyem is, mert van pár nagyon szellemes. Ha érdekel, ha legalább mosolyogni akarsz ebben a keserű világban, ajánlom, nézz be ide ! 


...Aztán elgondolkodtam, jó lenne-e ha tényleg összeomlana a világegyetem...és nem jutottam dűlőre önmagamban...



2 megjegyzés:

  1. Jó kommentek valóban. Lényeg hogy ne felejtsük el a humort akkor is ha ég a ház. Lásd a székelyeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy én nem jól látok/hallok már mostanában, de mintha a humor hangja egyre gyengülne....a félelemé meg erősödik.i

      Törlés