2023. augusztus 16., szerda

Az én levesgyöngyöm

Egyik kedvenc levesem a brokkoli-krémleves. Mivel életemben először leves-gyönggyel ettem, valahogy ragaszkodom ehhez az összeállításhoz. Csak nem bolti gyöngyöt teszek bele – mert mindig elgondolom, hogy a liszten tojáson kívül még mi mindent varázsolnak abba, hogy hosszú hónapokig elálljon.

Így hát magam készítem a nem igazán gyöngy formájú „leves-gyöngyöt” – de állítom, a célnak ez is megfelel. Az elkészítés se túlzottan időigényes, és legalább tudom, mit eszem.

1 tojáshoz kb. 2-3 evőkanál lisztet, pici sót teszek és egy minimális kis olajat. Jó kikeverem és a galuskaszaggatón „átsimogatva” forró olajban, szép halvány-barnára sütöm. Egy tojásból nekem kb. 2 levesre való adag lesz.
Ha nem ismernéd, érdemes kipróbálni ezt az összeállítást.

Az enyém, meg a "bóti"

1 megjegyzés:

  1. Kipróbálom majd mert van egy másik receptem amit használok de azt kézzel kell sodorni.

    VálaszTörlés