2023. augusztus 29., kedd

Kép + vers

Nagy eső volt  hétfő este + találtam egy verset

Így jelezte valami hogy esni fog ...talán szuper mobiltelefon? Nem tudom, csak a képet kaptam:



Micsoda felhők...kevés jég is esett....


Utca-széltiben folyt a víz


A járdát is elöntötte - mint mindig....

A FB-n találtam egy fantasztikus fotót a pécsi villámokról...hát  ilyenek voltak....dörgött is rendesen...
https://www.facebook.com/csaba.kiss.photoblog





Kamarás Klára: Magyar módi

Hiába minden törvény, rendelet...
itt többé semmi, semmi nem lehet
az, ami volt.
Lelkünk megtört, folt hátán csupa folt,
hiába énekeljük, hogy már meglakolt
minden bűnért e fajzat.
Beteg gyökérből ép csíra se hajthat,
nem hogy gyümölcsként érjen szép jövő.
Most is a túlélés a fő,
és hogy mi lesz tovább, az eb se bánja,
hisz` a ma élő azt már úgyse látja!

(Tudom, nem valami vidám vers, de igaznak érzem...Hajnali 3.30 - nem tudok aludni...)

4 megjegyzés:

  1. Az eső hozzánk is jöhetne kicsike, de csak ijesztgetnek vele. A vers nagyon tetszik élethű! Valami lehetett a levegőbe mert én is 3,40 volt mikor bekapcsoltam a mobilt kíváncsiságból megnéztem az időt . Elfáradtunk már a nagy hőségtől , nálatok legalább már kicsit csökkent a hőség gondolom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is reméltem, hogy hűlni fog a levegő, valamelyest csökkent, na de szeptemberben 28-30 fok !!!??? És csak a hónap vége felé csökken 20 fok körülivé..Nem, hát ez az időjárás sajnos már nem normális, nem európai, el kell higgyem, tényleg jön a szahara felénk....

      Törlés
  2. Jó nagy eső volt nálatok! Nálunk csak napközben esett, olyan csendes eső volt, és szerencsére le is hűlt, max. 25 fokra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tartott sokáig, s bár jéggel vegyes volt, de apró szemű jegek voltak, nem csinált kárt a kertben. Nem néztem, hány fok volt ma, de nekem még mindig meleg volt. Jöhetne már a csendes, hűvösebb ősz !

      Törlés