2023. augusztus 25., péntek

Kapu-gyűjteményem (ismétlés)

Lehet, hogy fura dolog, ha az ember a saját "portékáját" ajánlgatja, de mivel egy ismerősömnek is  megnézésre  ajánlottam, rájöttem, a tíz évvel ezelőtti anyagot mai olvasóim közül nem hinném, hogy sokan látták. Aki meg nem látta, hátha kedve kerekedik megismerkedni egy csomó régi pécsi kapuval: 

https://aranyosfodorka.blogspot.com/2013/01/pecsi-kapubejarok-kerekvetok.html

(Igaz, anno  tettem valamiféle utalást rá, hogy "esetleg" folytatom, de aztán ebből nem lett semmi...) 



4 megjegyzés:

  1. Gratulálok ! Fantasztikus sok munkád lehetett ezt gyűjteményt összehozni. Szép és különleges kapuk !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És milyen jó volt anno !!! Menyit sétáltam...Most meg folyton itthon ülök...Változtatnom kell már ezen.. Ha enyhül az idő, el is kezdem...

      Törlés
    2. Azt vettem észre sok képnél hogy egy utcán belül is milyen távolságokat mentél mert nem csak egy kaput fotóztál le .Azért azokat jó pár évvel ezelőtt készítetted a mi korunkban nagyon sokat jelentenek az időközben elmúlt évek száma.

      Törlés
    3. Hja, régen edzésben voltam, a minden napi kutya-sétáltatás miatt...De amúgy is kirándultam is, szóval a gyaloglás nem volt se nehéz, se fárasztó. Csakhogy közben kissé megöregedtem és ellustultam. Alkalmanként szégyellem is....

      Törlés