2023. augusztus 10., csütörtök

Lazítás

Nem lehet mindig "komoly" dolgokról írni - néha lazítok picikét... akkor kóborlok a neten, ezt-azt elolvasok, és ha megtetszik valami - nem restellem bemásolni, most pl. ezeket: 

"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)

"Nem az az erős, aki nem esik el, hanem az, aki mindig fel tud állni."



Ez pedig egy közelgő "jövőkép"...Ugyanis, bármilyen hihetetlen, idén is lesz ősz. Szeretem, szép és remélhetőleg jobb lesz, mint a nyár volt.

Kép: fogalmam nincs, honnan szerezem, a  gépemen találtam, de - sajnos - nem saját felvétel...

4 megjegyzés:

  1. Olyan szép szívbe markoló idézeteket találsz köszönöm! Nincs kedvenc évszakom mindegyik számomra valamilyért de szép mint ez a kép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én "ősz párti" vagyok, bár mindegyik évszakban vannak szépségek, de a színpompájával mégis ez az évszak a nyerő nálam.

      Törlés
  2. Én a tavaszt, mert akkor harsogó a természet. És erőt ad nekem. A nyár is jó nagyon, mert semmi ruha/öltözés nem kell, egy szál semmiben lehet menni- lenni. Az ősz szép, de elmúlás, és szomorú. A telet nem szeretem, meg akkor sem, ha szép. Mert öltözni kell és mégis mindig fázom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elismerem én, hogy a tavasz is szép, a sok nyíló virág, stb... na de az ősz csodás színei....szóval nekem ez a kedvenc évszakom.

      Törlés