2023. augusztus 22., kedd

Hosszú forró nyár

A napokban találtam, ezer éve nem hallottam, pedig... szóval vannak hozzá kötődő ősrégi emlékeim. Talán más, hozzám hasonló korú olvasómnak is....

Míg csendben szólt a dal - ki tudja hogyan, és miért - egy nyári balatoni emlék jutott eszembe. Bevallom, jó érzés volt. Néha olyan fura, hogy felbukkan teljesen váratlanul valami  múltamból - és ha az szép emlék - úgy tudok örülni, mint egy kisgyerek egy nagy adag fagyinak   :-)


Amúgy meg, tényleg hosszú és forró ez a nyár... Ha így haladunk, lassan elér hozzánk Afrika - és a Mecseket is  belepi a homok....

DE !!!
Az egy hónapos előrejelzés szerint szeptember elejére "normalizálódik" ez az őrült nyár - bevallom, nagyon várom....



4 megjegyzés:

  1. Érdekes, h idén a nyár eleje és az utolsó két hét ilyen forró. Júli 10 és aug 10 között sokkal hűvösebb volt a nyár a megszokottnál. 25-28 fokokkal. Kb. 5 forró napot kell még kibirnunk.

    VálaszTörlés
  2. Ez a nyár tényleg nagyon meleg, mint ahogy ahogy az elmúltak is azok voltak. Lassan tényleg Afrika leszünk, minden értelemben...😩
    Örültem a tegnapi kora reggeli jól sikerült kirándulásodnak is! Tényleg jó az a közmondás, hogy ki korán kel, aranyat lel 😊.
    Egyébként én is korán kelő vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálom "rábeszélni" magam néhány ilyen kis kiruccanásra - reggel még elviselhető az idő - és akkor "letudtam" a napi mozgás.igényt....

      Törlés