2023. augusztus 20., vasárnap

Folytatom, vagy újra kezdem ?

Augusztus 16 és  20 között négy nap telt el, de én nem ennyinek éreztem…. És néha négy nap alatt csodák történnek. Vagy ha csodák nem is, de valami hasonló, amit az ember annak gondol. Mert szokatlan, mert jó, mert mindenkinek szüksége van arra az érzésre, hogy fontos valakinek…..

Mindenkinek minden biztató szavát köszönöm. Annak is, akinek volt türelme hosszasan beszélgetni velem, és elviselni a sírásomat. Annak is, aki ötletet adott, hogy mi legyen az első (következő) lépés…

Ti mind, akik engem megkerestetek ilyen, vagy olyan formában, csak biztattatok, és minden szavatok után azt éreztem, nem csak hangokat hallottam (betűt olvastam), hanem valamiféle erőit is küldtetek. Bátorítást, vigasztalást, erősítést.

Szégyelltem magam és azt mondtátok: ne tegyem ! Az ember hoz néha kevésbé jó döntést, de amíg van lehetősége a korrigálásra, az újrakezdésre, addig semmi baj !

Fogd a fényképezőgépedet és menj ki hajnalban fotózni ! Olvass könyveket, keress belőlük jó, hasznos idézetet, oszd meg velünk ! És egyszerűen: írj arról, ami eszedbe jut – és ne azt figyeld, kommentelt-e valaki, mert nem minden olvasód akar „beszédbe elegyedni” veled. Egyébként az sem baj, ha valakinek más a véleménye, mint a tiéd. Nem vagyunk egyformák…Szeretnek olvasni az emberek, és az írók nem azt várják, hogy egy könyv elolvasása után kedves (vagy nem kedves) levelekkel bombázzák őket. Írnak, mert úgy érzik, nekik írni kell.

Zéta soraiban rejlik a fő igazság: „….Ez a magamból "kiírás" segít megőrizni a mentális egészségem, és az a néhány ember, aki fogékony ezekre a gondolatokra, talán kap némi szellemi morzsát, szösszenetet, ami talán a saját életében is hasznosítható…..” Köszönöm ezt a mondatot.

Megpróbálom hát újra - nem  az első „újrakezdés” lesz ez… Valaki, valahol, valamikor kijelölt nekem egy utat. Hát járjak azon, a köveken, árkokon pedig egyszerűen lépjek át. Megpróbálom.



17 megjegyzés:

  1. Miután tegnap elküldtem neked a hozzászólásom, mintegy megerősítésként a következő idézet jött velem szembe a facebookon:
    "Ne szomorkodj, ha valami szépet csinálsz és senki sem vesz észre.
    A Nap is minden reggel csodálatos előadást tart, pedig a közönség nagy része alszik." /John Lennon/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mai délelőttömet "veled töltöttem" - nézz be a blogodba. Nagyon örülök, hogy újra "összetalálkoztunk" !!!

      Törlés
  2. Na. Már mindenféle akción gondolkoztam. Pécsi Fb csoport, hogy keressenek meg, a blog.hu-nak írok, hogy keressenek meg, felhívás itt meg ott. Szóval végre, hogy valakinek volt lehetősége rábeszélni a folytatásra. Ha jól emlékszem Péchi Blanka írta a férjéről/életéről szóló könyvben, hogy amikor megtudta, hogy a férje elesett/meghalt kifeküdt a hóra, meg akart halni. Azóta - főleg egy barátommal, aki azóta "kifeküdt hóra - sokszor használtuk ezt a kifejezést, amikor világvége hangulatunk volt. Mert van olyan sokszor ennyi év alatt. Szóval kedves Fodorka, nincs még itt az idő kifeküdni a hóra. Akinek az elméje ilyen állapotban van - jó, jó a test már döcög - az csak írjon és írjon, mert az tovább lendít . Akkor hagyd abba, amikor szó szerint kiesik a toll a kezedből . Sok szeretettel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden igyekezetemmel azon leszek, hogy amíg bírok, írjak. Ha netán közben rám jönne ismét a "félelem" - remélem, akkor is ki fogtok segíteni - mert most se magamtól másztam ki gödrömből....

      Törlés
  3. Nagy örömmel olvastam a "Folytatom, vagy újra kezdem ? " írásodat. Az előzőt viszont szomorúan olvastam, akartam is beírni, megvigasztalni, buzdítani a folytatásra, de annyi más minden összejött éppen, hogy elmaradt. Nagyon sajnálom...
    De a sok megjegyzést is örömmel olvastam, látod milyen sokan vannak, akiknek hiányoznál, úgy ahogy nekem is. Ne hagy magad eltántorítani, folytasd, írj ugyanúgy tovább, olyan témákkal amik téged érdekelnek, amik neked tetszenek. Aztán akiket nem érdekel valamelyik, az kihagyja, hisz senki sem érdekel mindig, minden...
    Én is azt tudnám ajánlani, hogy kirándulj, amennyire tudsz, sétálj sokat, főzzél-egyél finomakat, foglalkozz a cicáiddal, csak köddé ne válj!
    Nálam is sokkal kevesebb a komment, megvan az a pár szorgalmas követőm aki beír, aztán vége... A keresőbe is ha beírom egy-egy ételcímemet, vagy kirándulási helyszínemet, van néha amikor megjelenik elől, de többször inkább nem. Lapozom hosszan az oldalakat, de nem jön elő.
    A kálváriák gyűjtését se hagyd abba, kár lenne érte, és ott a sok munkád benne. Ha a térkép nem is jelenik meg, attól még ugyanúgy meg lehet találni. És ha valakit nagyon érdekel egy bizonyos kálvária, az beírhatja a település nevét, és mellé hogy "Csendhegyek", és akkor mindjárt az első a tied lesz, amit kiad a gép.
    Úgyhogy nagyon várom a következő bejegyzésedet, már újabb, jobb kedvű hangulatban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden igyekezetemmel azon leszek, hogy ne csalódjatok bennem.....

      Törlés
  4. Hurrá!!!! :) Röviden...és ölelés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ♥ Nagyon fogok igyekezni, hogy többször mondhass "hurrá"-t

      Törlés
  5. Igaz örömmel olvastam soraidat, és bizonyosággal mondom, nem vagyok egyedül az olvasók közül.
    Még szertetnék hallani hallamit a Vince utcai épitkezésröl a volt szomszédságunkban, mert gondolom a lebontott szomszédház helyére kerül valami. Egy utca, egy ház mely oly érdekes módon összekötött minket,
    hosszú idöre újra és újra téma marad.
    Ez folytatása az értékes eddigi sok évi fáradhatatlan tevékenységnek, mellyel oly sokunkat megajándékoztál bennünket gazdagabbá tettél, nem újrakezdés, kis lélegzetvételnyi pause, mert erre is szükség van.
    Kivánok jó egészséget, lelki nyugalmat, békét, és biztos vagyok benne, hogy még sokáig itt fogunk találkozni, élményeket véleményeket kicserélni,egymásnak tanácsot adni, sok-sok témakörben
    Szeretettel köszöntelek
    Miklós

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miklós, pl. a veled való különös összetalálkozás csodáját is ennek a blognak köszönhetem. Meséltem, volt hasonló másik történetem is. Tehát valami működik a világ és az én blogom között. Nem tudom mi. De ha működik, akkor nekem azt "éltetni" és nem meghalasztani kell. Tehát: gyertek és olvassatok. Igyekezni fogok jót, szépet írni - hálából .....

      Törlés
  6. Örülök hogy így döntöttél neked is és nekünk is ez lesz jó hidd el !

    VálaszTörlés
  7. Hurrá!!!! Hajrá!!! Ölelés!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Igyekezni fogok, hogy pár kellemes percet szerezzek az ide tévedőnek....

      Törlés
  8. Örülök, hogy ITT vagy, hogy VAGY, hogy ÍRSZ! Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Köszönöm ! Igyekszem meghálálni kedves szavaitokat....

      Törlés