2023. augusztus 2., szerda

Ez is cukkiniből készült

Nem akarok „recept-blog” lenni, viszont néha komoly késztetésem van, hogy egy-egy új és nekem nagyon ízlő ételről írjak pár sort, ily módon /is/ megosztva az élvezetet az ide tévedőkkel.

Ma a cukkini krémlevesnek a napja volt…Láttam a piacon tökvirágot is - gondoltam, ki kéne már egyszer próbálni azt is (https://egy.hu/egeszseg/egeszseg-edesen-vagy-sosan-igy-dolgozz-a-tokviraggal), aztán mégis inkább a kis cukkini mellett döntöttem.

Kell hozzá egy adag maradék húsleves (kb. 1 liternyi), vagy két Maggi tyúkhúsleves kockából csinálj műlevest, és egy kisebb, zsenge cukkinit (meghámozva) darabolj bele, főzd puhára. Ha elkészült, tegyél hozzá 3 evőkanál tejfölt és turmixold le az egészet. Kis kaporral is fel lehet dobni. Hidegen, langyosan, melegen, apró pirított kenyérkockával, vagy leves-gyönggyel fogyasztva pompás ebédre-vacsorára.



Saját fényképet  most nem tudok ide betenni…ez a fenti kép innen: https://www.alajuli.hu/2016/06/cukkini-kremleves.html 




4 megjegyzés:

  1. Nem lehet rossz 😊, könnyű nyári eledel, és egy kis kaporral még ízletesebb lehet.

    VálaszTörlés
  2. Finom lehet, gyakran használok én is leves kockát ! Miért ne írhatnád le a saját receptjeidet is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért zöldségekkel igazi a leves, de be kell valljam, nincs is mindig itthon, és hozzászoktam az egyszerűbb megoldáshoz...

      Törlés