2023. augusztus 16., szerda

Egy film és a gondolataim

Ritka alkalom, amikor két egymásutáni nap pompásan sikerül és nem jön velem szembe valami, ami elkeserít, felbosszant. Kaptam az alábbi filmet, s már az elején tudtam, nem kellene ma megnézni..De megnéztem. Nos, ha el akarod rontani a napodat, nézd meg te is ! Aztán lehet sírni, vagy káromkodni - ugyanis sajnos másra nincs lehetőséged...




(Zárójelben - kissé más téma:
Sajnálom, de tényleg őszintén sajnálom, hogy egyre többször ilyesféle negatív hangulatú anyag kerül ide a blogba. Kérdezheted: akkor miért is másolom be ide ??? Magam se tudom...Olvastam, megfogott, elmeditáltam rajta, gondoltam, nem lenne baj, ha más is elolvasná. 

Egy ismerősöm véleménye szerint (persze nem így mondta), a blogom színvonala vészesen romlik, zuhan lefelé, semmi érdekeset nem írok már, főképp olyant, ami velem történt (pl. séták, kirándulások, stb ...) Na ja, hát ha se sétálni, se kirándulni, se sehová nem megyek, miképp is írhatnék ezekről ? - hacsak nem az álmomban tett sétákról számolnék be...Élem egy majd 80 éves magányos öregasszony unalmas, néha nehéz, ritkán vidám és szinte sosem boldog életét. Akkor mégis miről kellene lelkendezve írnom/beszámolnom ???

Mindegy no. Ez van, olvasni nem kötelező. Kommentelni se...És mellesleg már x-edszer megírtam a blog befejezését bejelentő búcsú-szöveget - de aztán naponta halogatom is ennek megjelentetését.  
Igazán mondom, néha nem értem magam....se...Miért félek ennyire a "roló-lehúzástól" ???) 

 

1 megjegyzés:

  1. Azért írsz néha a negatív dolgokról is mert ez is az életünkhöz tartozik sajnos. A "rolót" pedig ott hagyd fent ahol van !

    VálaszTörlés